اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


اپوکسی


مقاومت بسیار زیاد

در واقع رنگ اپوکسی یک انتخاب بسیار مناسب و مقاوم برای کفپوش ها هستند. اپوکسی این توانایی را دارد که در برابر فشار شوک شدید، گرما، مواد شیمیایی و آب از خودش مقاومت نشان دهد. به طور مثال در گاراژهایی که تردد خودروها و همچنین مواد شیمیایی خورنده بسیار زیاد هستند استفاده از رنگ اپوکسی می تواند بسیار مناسب و ایده آل به نظر برسد.

کاملاً مقرون به صرفه

استفاده از رنگ اپوکسی می تواند برای شما مقرون به صرفه باشد به این دلیل که می توانید آن را بر روی کفپوش فعلی خود اضافه نمایید. این عمل در زمان و هزینه های جاری شما صرفه جویی خواهد کردشاید نصب رنگهای اپوکسی یه مقدار زمان بر باشد اما نکته مهم این است که زمان خیلی زیادی طول می کشد تا این رنگ از بین برود.

این یعنی ماندگاری آن بسیار زیاد است. پوشش رنگ اپوکسی بسیار بادوام و سخت هستند و در برابر حجم بسیار زیادی از ترافیک از خودشان مقاومت نشان می دهند. این مورد نشان از ماندگاری بسیار زیاد رنگهای اپوکسی است

محافظت در برابر ترک برداشتن

به صورت کلی رنگهای اپوکسی پوششی را برای کفپوش مکان مورد نظر شما ایجاد می کند. این پوشش، کفپوش را در برابر لکه ها، ترک برداشتن و یا پاره شدن محافظت می کند.در واقع رنگ اپوکسی با ایجاد یک لایه بسیار مقاوم در برابر ورود هرگونه گرد و غباری جلوگیری می کنند. این مورد به نوعی مقاومت آنها را در برابر هر نوع ماده خارجی نشان می دهد

راحتی در تمیز کردن

یکی از مزیت های بسیار مهم رنگ اپوکسی این است که یک سطح کاملاً صاف ایجاد می کنند که به وسیله جارو و آب به راحتی تمیز می شود.رنگهای اپوکسی در برابر آتش بسیار مقاوم هستند و به نوعی دیر شعله ور می شوند. این رنگ ها به راحتی می توانند گرمای بیشتر از 200 درجه سانتی گراد را تحمل کنند.

این مقاومت در برابر آتش به اندازه ای است که در محصولات خطوط هوایی تجاری، نواحی انبار و همچنین حفظ مواد منفجره از رنگ اپوکسی استفاده می شود. برای اینکه از مقاوم بودن این رنگ ها در برابر آتش اطمینان حاصل کنید می توانید به برچسبی که بر روی محصول درج شده مراجعه نمایید.

رنگ اپوکسی در برابر آب بسیار مقاوم است

هرگاه که رنگ اپوکسی را استفاده کردید اگر بر روی این رنگ رطوبت آب های زیرزمینی یا هر مایع دیگری ریخته شود به راحتی می توان آن را پاک کرد. در کل این رنگ نسبت به آب و رطوبت و حتی نشت مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند. به طور مثال مواد شیمیایی به داخل رنگهای اپوکسی جذب نمی شوند و همان طوری که اشاره کردیم پاکسازی آنها بسیار ساده و راحت است.

رنگهای اپوکسی در برابر لیز خوردن از خودشان مقاومت نشان می دهند
اکثر رنگهای اپوکسی حتی زمانی که خیس و یا به چربی آغشته هستند در برابر لغزش از خودشان مقاومت نشان می دهند. به دلیل اینکه رنگهای اپوکسی یک سطح صاف و مقاوم را تشکیل می دهند در برابر لغزش از خود مقاومت نشان می دهند.

به طور مثال اگر ناحیه یا منطقه ای که برای رنگ آمیزی انتخاب کرده اید یکی از پر ترددترین و پر ترافیک ترین مناطق به شمار می رود می توانید از پوشش اپوکسی بدون لغزش استفاده نمایید. این پوشش ها یک سطح دارای بافت برجسته هستند که در مقابل لغزش از خودشان مقاومت نشان می دهند. از این سطوح دارای بافت برجسته به طور معمول در سکوها، سطوح شیبدار، لنگرگاه های تفریحی و فروشگاه های ماشین استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>