اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


اپوکسی


رنگهای اپوکسی بسیار لغزنده هستند

اولین عیبی که بر کفپوش های اپوکسی وارد است این است که اگر با پوشش روغنی جلا داده شوند می توانند بسیار لغزنده باشند. به همین دلیل استفاده از رنگ اپوکسی برای مناطقی که مدام در معرض ریزش های جوی هستند و یا آب بر روی زمین ریخته می شود، ایده آل و مناسب نیست.

رنگهای اپوکسی در نهایت باید جایگزین شود

شاید استفاده از رنگهای اپوکسی بسیار سخت و مقاوم به نظر بیاید اما هر روز پاک کردن و تمیز کردن آن موجب پاره شدن آن می شود و در نهایت ترک ها شروع به رشد می کنند. در این طور مواقع شما هیچ راهی به جز استفاده از پوشش دیگری از رنگ اپوکسی ندارید. اگر در یک مکان مانند باشگاه های ورزشی هستید که اشیاء سنگین ورزشی قرار دارند و مدام به زمین می افتند استفاده از رنگهای اپوکسی اصلاً مناسب نیست.

مرحله اجرا زمان بر است

همان طوری که پیشتر هم به این موضوع اشاره کردیم مرحله اجرا رنگ اپوکسی یک مقدار زمان بر است و نیاز به آماده سازی زیاد قبل از اجرا دارد. به طور مثال بایستی تمامی ترک ها را پر کرده و تمامی گریس هایی روغن را به دقت تمیز نمایید.این مرحله به خودی خود یک مقدار وقت گیر و خسته کننده به نظر می رسد و امکان دارد چند روزی زمان بر باشد تا رنگ قبلی خشک شده و سپس رنگ بعدی را اضافه نمایید. حتی تغییر رنگ، طراحی و همچنین حذف رنگ اپوکسی از کفپوش هم می تواند دشوار و پر هزینه باشد.

چه دلیلی وجود دارد که از رنگ اپوکسی برای رنگ کف استفاده شود؟

اولین دلیلی که می توان بیان کرد این است که استفاده از رنگ اپوکسی به نسبت دیگر کفپوش ها، مقرون به صرفه تر است. فرمولی که در ساخت این نوع رنگ ها به کار رفته به گونه ای است که یک لایه از این رنگ می تواند یک ضخامت خوب و محکم را به وجود بیاورد که به راحتی قادر خواهید بود آن را در هر سطوحی که مایل هستید به کار ببرید.

در بالا هم اشاره کردیم که رنگ اپوکسی در برابر رطوبت و گرما از خودش مقاومت نشان می دهد و در واقع یک انتخاب بسیار مناسب برای استخرهای شنا، سونا، حمام ها و حتی کف مکان ها به شمار می رود. به دلیل اینکه سطوح براق و بدون درزی را به وجود می آورد که به نوعی یک سطح غیر جاذب را ایجاد می کند. از همه مهم تر اینکه تمیز کردن چنین سطوحی بسیار ساده و راحت است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>