اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

رنگ اپوکسی فنولیک ماده اصلی که دارد و بر اساس آن تهیه می شود، اپوکسی فنولیک پلی آمین است. قدرت چسبندگی که این رنگ دارد بسیار بالا می باشد و در برابر اسیدها و مواد اسیدی دیگر مقاومت بسیاری از خود نشان می دهد.

همچنین باید بدانید این رنگ در برابر حرارت بسیار بالا مقاومت مکانیکی بسیار بالایی دارد. این رنگ ها نمونه ای از رنگ های پلی آمید می باشند ولی پوشش آنها نسبت به رنگ های دیگر مقاوم تر است. یکی از ویژگی های شاخصی که این نوع از رنگ ها دارند این است که، در برابر مواد شیمیایی دارای مقاومت بیشتری می باشند.

کاربرد رنگ اپوکسی فنولیک عمومی است، ولی باید بدانید از این رنگ ها برای عایق بندی حرارتی هم استفاده می کنند، چرا که در برابر حرارت بسیار بالا مقاومت بسیاری دارد.در بسیاری از مکان هایی که به استانداردهای آتش سوزی نیاز دارند از این رنگ به عنوان عایق بندی استفاده می کنند.

به طور کلی تمامی رنگ ها دارای مزایای بسیاری هستند و دلیل استفاده کردن از آنها همین مزیت هایی می باشد که دارند. رنگ اپوکسی فنولیک هم دارای مزایای بسیاری است و به همین دلیل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه برخی از مزایای این رنگ را نام می بریم تا آشنایی شما در این مورد بیشتر شود.

این رنگ ها در ماشینکاری کیفیت بسیار مناسبی دارند و به همین دلیل در ماشینکاری از آنها استفاده می شود.این دسته از رنگ ها آب را بسیار کم جذب می کنند و در واقع باید بدانید جذب پایین آب آنها موجب شده است که از آنها به عنوان عایق استفاده کنند.در برابر هرگونه آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. البته برخی از این رنگ ها با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگاری ندارند.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که رنگ اپوکسی فنولیک دارد این است که در برابر هر نوع مواد شیمیایی سازگاری دارد و به خوبی می تواند از خود مقاومت نشان دهد.مقاومت حرارتی این رنگ ها یکی دیگر از مزیت های مهم آنها است و به همین دلیل از آنها در تجهیزاتی که دمای بالایی دارند استفاده می شود.قالب گیری این نوع از رنگ ها بسیار آسان است و به همین دلیل بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>