اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

رنگ اپوکسی فنولیک در انواع گوناگونی تولید می شود و هر یک از آنها کاربرد مختلفی دارد.

  • اپوکسی فنولیک با مقاومت بسیار شدید شیمیایی می باشد.
  • اپوکسی فنولیک با مقاومت شدید بالایی و همچنین انعطاف پذیر می باشد، این نوع از رنگ ها را بیشتر برای عایق بندی مورد استفاده قرار می دهند.

استفاده کردن از این رنگ ها در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این مکان ها کانال های کولر و تهویه می باشد که این رنگ به خوبی می تواند از کانال کولر محافظت کند.یکی دیگر از این مکان ها در تانک ها، مخازن و کوره هایی می باشد که دمای آنها بیشتر 120 درجه سانتی گراد است. از آنجایی که این رنگ ها انعطاف بسیاری در برابر حرارت دارند در تجهیزاتی که دمای درون آنها بسیار بالا است استفاده می شوند.

یکی دیگر از نکاتی که در مورد این رنگ ها وجود دارد و باید بسیار به آن اهمیت دهید، این است که از آنها می توانید در مکان هایی که فضای کمی دارند استفاده کنید، چرا که ضخامت آنها بسیار کم می باشد. در واقع اگر شما دارای فضایی هستید که بسیار کم است می توانید از این رنگ ها به عنوان عایق استفاده کنید.

یکی دیگر از مکان هایی که از این رنگ ها می توانید استفاده کنید، در تولید ساندویچ پنل ها می باشد. بنابراین کاربرد این رنگ ها بیشتر در تجهیزاتی می باشد که دمای درون آنها بالا است و همچنین در مکان هایی که نیاز به عایق دارند هم از این رنگ استفاده می شود.

به طور کلی تمامی رنگ ها دارای مزایای بسیاری هستند و دلیل استفاده کردن از آنها همین مزیت هایی می باشد که دارند. رنگ اپوکسی فنولیک هم دارای مزایای بسیاری است و به همین دلیل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین باید بدانید این رنگ در برابر حرارت بسیار بالا مقاومت مکانیکی بسیار بالایی دارد. این رنگ ها نمونه ای از رنگ های پلی آمید می باشند ولی پوشش آنها نسبت به رنگ های دیگر مقاوم تر است. یکی از ویژگی های شاخصی که این نوع از رنگ ها دارند این است که، در برابر مواد شیمیایی دارای مقاومت بیشتری می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>