اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

رنگ اپوکسی براق یکی از رنگ های دو جزئی می باشد که پایه اصلی آن پلی اورتان است. خشک شدن این نوع از رنگ اپوکسی بسیار سریع است و به همین دلیل بسیاری از افراد از آن برای رنگ آمیزی ساختمان های خود استفاده می کنند.

رنگ براق مقاومت بسیاری در برابر اشعه های خورشید دارد و به همین دلیل به هیچ عنوان بعد از مدتی پوست پوست نمی شود، همچنین باید بدانید که این نوع از رنگ اپوکسی در برابر باران های اسیدی هم مقاومت بسیاری از خود نشان می دهد و بر همین اساس در بیشتر نماهای بیرونی ساختمان از آن استفاده می کنند.

بسیاری از ساختمان ها از رنگ اپوکسی براق به عنوان آخرین لایه استفاده می کنند، چرا که مقاومت آن در برابر نور خورشید و باران های اسیدی بسیار بالا می باشد. علاوه بر این که رنگ براق مقاومت بسیاری دارد زیبایی بسیاری هم به نمای ساختمان می بخشد.

رنگ براق یکی از بهترین مکمل هایی می باشد که برای رنگ های اپوکسی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از رنگ ها به طور معمول به عنوان لایه آخر ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، چرا که پوشش مناسبی برای ساختمان ها به شمار می روند و همچنین زیبایی ساختمان را هم دو برابر می کنند. بیشترین استفاده ای که از این نوع رنگ اپوکسی می شود برای سطوح فلزی مانند کشتی ها، تانکرها، پل ها و … است.

رنگ اپوکسی براق و خواص مکانیکی آن

یکی از مهم ترین مشخصه هایی که برای رنگ اپوکسی براق می توانیم نام ببریم و بسیار مهم می باشد این است که مقاومت بسیار بالایی دارد، البته باید بدانید خواص مکانیکی این نوع از رنگ اپوکسی بسیار زیاد می باشد. که در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم تا آشنایی شما با این موضوع بیشتر شود.

این نوع از رنگ ها در درجه بسیار پایین هم خشک می شود و به همین دلیل در تمامی سطوح می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.ضربه پذیری و مقاومت سایشی رنگ براق بسیار بالا است.این نوع از رنگ ها در برابر گچی شدن بسیار مقاوم می باشند و به راحتی تمیز می شوند.چسبندگی رنگ اپوکسی براق بر روی سطوح فلزی بسیار عالی می باشد و زیبایی بسیاری را در آن سطوح ایجاد می کند.

تنوع رنگی این رنگ ها بسیار زیاد است و به همین دلیل شما می توانید هر یک را که مایل هستید را انتخاب کنید.در برابر اسید، روغن های شیمیایی و صنعتی و … مقاومت بسیاری از خود نشان می دهد، به همین دلیل در بسیاری از مکان هایی که تولیدات صنعتی و شیمیایی هم دارند مورد استفاده قرار می گیرد.
در برابر آب، نور خورشید و رنگ های دیگر مقاومت بسیاری دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>