اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

ضخامت کفپوش های بتنی بسیار حائز اهمیت است. معمولا برای کف پارکینگ های مختلف، از کفپوش هایی با ضخامت 3 میلیمتری استفاده می کنند. هر چه قدر میزان ضخامت رنگ اپوکسی پارکینگ بیشتر شود، مقاومت فشاری آن نیز بالا می رود.

معمولا کفپوش هایی که دارای ضخامت 3 میلیمتری می باشند، قادر هستند فشاری تا 1100 کیلوگرم بر سانتی متر مربع را تحمل کنند. این کفپوش ها را به راحتی می توان مورد شستشو قرار داد. زیرا آب درون لایه های زیرین آن نفوذ نمی کند. همین خاصیت رنگ اپوکسی پارکینگ منجر می شود تا طول عمر کفپوش های اپوکسی نیز افزایش یابد.

می توانیم میزان طول عمر این کفپوش ها را تا 20 سال تخمین بزنیم. یکی دیگر از جاذبه های کفپوش های اپوکسی، سرعت بالای ترمیم آنها می باشد. نیازی به صرف هزینه های بالا برای ترمیم این کفپوش ها نمی باشد. از این رو قابلیت ترمیم پذیری بیشتری نیز نسبت به دیگر رنگ های اپوکسی خواهند داشت.

زمانی که صحبت از رنگ به میان می آید، انسان به یاد نقاشی بر روی دیوار می افتد. استفاده از رنگ های اپوکسی نیز همچون نقاشی بر روی دیوار است. به همین زیبایی و سادگی می توان از کفپوش های پارکینگ استفاده نمود.پس از انتخاب رنگ مناسب برای سطوح بتنی، بهتر است تمامی محاسبات انجام شده و پیش از رنگ آمیزی اقدام به نظافت سطح مورد نظر نمایید. با این کار می توانید هر گونه ایرادی را که ممکن است بر روی رنگ اپوکسی پارکینگ ایجاد شود، برطرف نمایید.

می توانیم بگوییم از جمله اسان ترین مراحل استفاده از رنگ های اپوکسی، اجرای آن است. برای اجرای این کفپوش ها، باید سطحی زبر و تمیز داشته باشیم. این نکته را به خاطر داشته باشید که برای استفاده از کفپوش اپوکسی باید حداقل 30 تا 60 روز از بتن ریزی در سطح ساختمان گذشته باشد.

البته این زمان بسته به موقعیت آب و هوایی و محیطی می تواند مختلف باشد. رنگ های اپوکسی دارای مقاومت شیمیایی و گرمایی بالایی بوده و از چسبندگی بسیار زیادی برخوردار هستند. علاوه بر آن رنگ اپوکسی پارکینگ از خواص مکانیکی عالی برخوردار می باشد، که منجر می شود تا مقاومت الکتریکی بالایی داشته باشد. تمامی این مزایا باعث شده است تا استفاده از رنگ های اپوکسی پارکینگی از محبوبیت بالایی برخوردار شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>