اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

رنگ اپوکسی ضد زنگ، رنگی است که شاید بیشتر مردم با آن آشنایی تقریبی داشته و نحوه استفاده و کاربرد آن را بدانند. این رنگ، در صنایع بسیاری از جمله در صنایع کشتی سازی دارای اهمیت بوده و از آن برای پوشش دهی انواع سازه های فلزی استفاده می شود.

این رنگ، به دلیل ویژگی های خاصی که دارد، به یکی از محصولات پرکاربرد، در بسیاری از صنایع تبدیل شده است. از جمله مهم ترین این ویژگی ها، مقاومت بالایی است که رنگ اپوکسی ضد زنگ، در برابر انواع مواد شیمیایی دارد و در تماس با مواد شیمیایی تغییری در ماهیت این رنگ به وجود نخواهد آمد.

همچنین این نوع ضد زنگ، در تماس با آب، و به خصوص آب دریا، مقاوم بوده و این ویژگی در این نوع رنگ، سبب شده است که از آن در پوشش دهی سطح خارجی کشتی ها استفاده شود.از دیگر ویژگی های این ترکیب شیمیایی، می توان به سختی مناسب این ترکیب شیمیایی اشاره کرد. همچنین این نوع ضد زنگ، چسبندگی خوبی داشته و این مورد یکی از ویژگی های مهم این ترکیب به شمار می رود.

برای استفاده و بکاربردن این رنگ، معمولا می توان از انواع اسپری های معمولی استفاده نمود. هرچند که اسپری های بدون هوا نیز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. پس از رنگ آمیزی سطح مورد نظر، در صورتی که قسمتی از سطح رنگ نشده باشد، و یا اینکه آسیب دیده باشد، می توان با وسایلی مثل قلم مو آن قسمت را ترمیم کرد.

هنگام رنگ آمیزی سطوح به وسیله این رنگ، در محیط های بسته، بایستی آن محیط دارای تهویه باشد و همچنین از ماسک در هنگام رنگ آمیزی باید استفاده نمود.پس از اتمام رنگ آمیزی نیز بایستی همه تجهیزات و لوازمی که با آن رنگ آمیزی انجام شده است، با تینر شستشو داده شوند. در هنگام رنگ آمیزی، دمای محیط، بایستی بین 10 درجه تا 50 درجه سانتی گراد باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>