اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

این نوع رنگ، دارای کاربرد های بسیاری می باشد. به علت خاصیتی که این رنگ دارد و از زنگ زدن انواع سازه های فلزی جلوگیری به عمل می آورد، و از آن برای پوشش دهی و رنگ کردن انواع مختلف این سازه ها، که در محیط هایی قرار گرفته اند که تحت تأثیر عوامل خورنده قرار دارند، استفاده می شود.

همچنین از دیگر موارد کاربرد این نوع ضد زنگ، استفاده از آن در پوشش دهی و رنگ کردن سطح خارجی انواع مخازن و همچنین لوله های فلزی می باشد. به علاوه همانطور که ذکر شد، رنگ اپوکسی ضد زنگ، در رنگ کردن سطوح خارجی کشتی ها و قایق ها که در تماس مستقیم با آب دریا قرار دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در رنگ کردن اسکله ها نیز از این نوع ضد زنگ استفاده می شود.

رنگ اپوکسی ضد زنگ آماده سازی رنگ، و مراحل رنگ آمیزی و پاشیدن رنگ اپوکسی ضد زنگ
برای شروع کار، و استفاده از رنگ اپوکسی ضد زنگ، ابتدا بایستی سطح زیرین را به طور کامل از هرگونه گرد و غبار و آلودگی و یا هرگونه چربی و رطوبت پاک کرده و سطح زیر رنگ باید کاملا تمیز و پاک باشد.

پس از اینکه سطح زیرین برای رنگ آمیزی کاملا آماده شد، نوبت به مخلوط کردن اجزاء این رنگ می رسد. براساس دستورالعملی که برای درست کردن این رنگ گفته شده است، بایستی این اجزاء را با هم مخلوط کرده و بهم بزنید تا به طور کامل یکنواخت شده و رنگی یکدست تولید شود.در مواردی که غلظت رنگ تولیدی بالاست، می توان از تینر، برای رقیق کردن آن استفاده کرد.

در هنگام اضافه کردن تینر، بایستی به طور همزمان، مخلوط را بهم زده تا زمانی که مخلوطی یکدست و یکنواخت شکل بگیرد.برای استفاده و بکاربردن این رنگ، معمولا می توان از انواع اسپری های معمولی استفاده نمود. هرچند که اسپری های بدون هوا نیز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

پس از رنگ آمیزی سطح مورد نظر، در صورتی که قسمتی از سطح رنگ نشده باشد، و یا اینکه آسیب دیده باشد، می توان با وسایلی مثل قلم مو آن قسمت را ترمیم کرد.هنگام رنگ آمیزی سطوح به وسیله این رنگ، در محیط های بسته، بایستی آن محیط دارای تهویه باشد و همچنین از ماسک در هنگام رنگ آمیزی باید استفاده نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>