اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چسب

یکی از محصولات شیمیایی، که امروزه در جریان کاشی کاری منازل و ساختمان ها و انواع خانه ها و مغازه های تجاری و مسکونی، از آن استفاده می شود، چسب کاشی خمیری می باشد. این نوع چسب، برای نگه داشتن کاشی ها، به سطح زیرین، تا زمانی که این کاشی ها سفت و محکم شوند، و استحکام خود را پیدا کنند، به کار می رود.در گذشته، به علت نبودن این محصول، از روش های سنتی برای نگه داشتن این کاشی ها استفاده می شد.

معمولا بنا ها و معماران ساختمان ها، از ملات هایی دست ساز و سنتی برای این کار استفاده می کردند. اما امروزه برای نگه داشتن کاشی ها، از محصولات صنعتی از قبیل چسب ها استفاده می شود.چسب کاشی خمیری، دارای خواص و اثرات منحصر به فردی است، که باعث شده است به یک محصول پرکاربرد تبدیل شود. در ادامه به چند مورد از خصوصیات آن، به صورت تیتروار اشاره می کنیم:

دارا بودن استحکام زیاد و چسبندگی و مقاومت بالا که باعث شده است از این محصول در کاشی کاری استفاده شود.استفاده از این چسب، بسیار آسان بوده و سرعت استفاده از آن نیز بالا می باشد و باعث افزایش سرعت انجام کار می شود.این چسب، در رنگ های مختلفی می تواند تولید و مورد استفاده قرار بگیرد.

چسب کاشی خمیری، دارای قدرت چسبندگی بالایی نسبت به سطح کاشی های قدیمی بوده و این موضوع یکی از موارد مهم در استفاده از این محصول به شمار می رود.از دیگر خواص آن کاهش میزان وزن کاشی های کار شده می باشد.همچنین در صورت استفاده از چسب، در مقابل انواع لرزش ها و تکان هایی که ممکن است ساختمان را تهدید کند، این سازه دارای مقاومت و انعطاف بالایی می باشد.

کاربرد های چسب کاشی خمیری

چسب کاشی خمیری، دارای کاربرد های خاص و منحصر بفردی می باشد که باعث شده است معماران و بناها، استفاده از آن را به دیگر انواع چسب ها از جمله ملات های سنتی ترجیح بدهند.از جمله کاربرد های این چسب، قابلیت استفاده و کاربرد آن در نصب کاشی ها، روی دیوار ها و کف ساختمان ها می باشد.

محصولی بسیار مناسب برای نصب انواع کاشی ها، در سرویس های بهداشتی و حمام ها می باشد.دارای قابلیت اجرا، بر روی انواع سطح ها، از قبیل سطوح بتنی، سطوح گچی و همچنین سطوح سنگی می باشد.محصولی بسیار مناسب، برای چسباندن انواع سنگ های مصنوعی می باشد.

موارد ایمنی در هنگام کار با این چسب کاشی خمیری

  • در هنگام استفاده از این چسب کاشی، استفاده از دستکش و عینک، لازم می باشد.
  • در صورتی که این محصول، با چشم افراد، تماس پیدا کند، بایستی چشم ها را به مدت 15 دقیقه، با آب به طور کامل شستشو داد.
  • در صورتی که این محصول، با پوست بدن انسان تماس پیدا کند، بایستی آن را به سرعت شستشو داد.
  • نحوه نگهداری از این چسب کاشی
  • چسب کاشی خمیری، به مدت 6 ماه در ظروف بسته بندی کارخانه ای و اولیه، قابل نگهداری بوده و فاسد نمی شود. شرایط نگهداری این محصول، به این گونه است که نباید آن را در سرما و یخبندان نگهداری کرد چون ممکن است کارایی لازم را از دست بدهد.
  • همچنین این محصول را نباید در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب نگه داری نمود. علاوه بر آن، بهترین دما، برای نگهداری از این محصول، دمای بین 10 و 30 درجه سانتی گراد می باشد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>