اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

از پرایمرهای زینک ریچ اپوکسی به شکلی وسیع به جهت جلوگیری از خوردگی انواع لوله های فولادی و همچنین سایر قطعات موجود در سازه های فلزی که به نحوی در معرض واکنش های شیمیایی خورنده قرار دارند، استفاده می شود.

این پرایمرهای زینک ریچ اپوکسی به دلیل داشتن ساختار و فرمولاسیون کاملاً حرفه ای معمولاً برای فضاهای بسیار خورنده مانند مراکز و محل های ساحلی و دریایی، پالایشگاه های نفت، پل های روی آب، و همچنین تجهیزات و ماشین آلات معادن مختلف طراحی شده اند.

البته پرایمرهای زینک ریچ اپوکسی این قابلیت را دارند تا جهت بازسازی پوشش های صدمه دیده ی مواد "روی" سیلیکات و اکثر سطوح فلزی گالوانیزه شده بکار گرفته شوند.نکات ایمنی در مورد استفاده از این پوشش و شرایط نگهداری آنپوشش پرایمر زینک ریچ اپوکسی، یک پوشش کاملا اشتعال پذیر می باشد. لذا بایستی به دور از شعله و حرارت، این کار انجام پذیرد.

همچنین بایستی در هنگام کار، از ماسک های مخصوص و دستکش مناسب استفاده نموده و در محیط هایی این پوشش دهی انجام بگیرد که تهویه مناسب داشته تا مشکلی برای مجری طرح پیش نیاید. این محصول را باید در دمای بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد، و به دور از نور آفتاب نگهداری شود.

فواید و مزایای پرایمرهای زینک ریچ اپوکسی

در قیاس با سیلیکات های زینک ریچ، می توان مزیت های زینک ریچ اپوکسی را در موارد ذیل خلاصه کرد:

صرف نظر از رطوبت محیط می توانند در سریع ترین زمان خشک شوند.پرایمرهای زینک ریچ اپوکسی می توانند یک پوشش همه جانبه و گسترده را حتی در نقاط ریز و غیرقابل دسترس فراهم کنند.قابلیت ارائه ی ضخامت های بیش تر، بدون آنکه فیلم ها (film) یا لایه های بیرونی ترک بخورد.

بدون نیاز به استفاده از تجهیزاتی خاصی که در محلول های سیلیکاتی زینک ریچ استفاده می شود، به طوریکه شما می توانید تنها با بکارگیری یک اسپری بدون هوا کاملاً ساده عملیات پوشش دهی زینک ریچ اپوکسی ها را انجام دهید.می توانند با هر سطح ناهمواری خود را وفق دهند برای مثال سطوحی که جهت آماده سازی غیرقابل دسترس هستند می توانند توسط پرایمرهای زینک ریچ اپوکسی پوشش دهی شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>