اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

ارگانیک: تجهیزات مورد استفاده در این نوع پرایمرها ها اغلب اسپری، غلتک و برس می باشد. زمانی که این مواد روی فولاد قرار می گیرند از لحاظ درجه و گرید عملکردی قدری پایین تر از پرایمرهای زینک ریچ غیر آلی هستند.

غیرارگانیک: این نوع از پرایمرها به گونه ای هستند که دیگر نیازی به پوشش های بالاتر یا فزاینده ای ندارند لذا به جهت فرمولاسیون پیشرفته ای که دارند می توانند در هر شرایطی حداکثر مقاومت را برای فلزات حتی بدون پوشش های اضافی فراهم کنند. وجه تمایز آن ها با نوع آلی یا ارگانیک در همین است که آنها نیاز به پوشش بالاتر (top coating) دارند در حالی مواد غیر آلی بدون top coating می توانند استفاده شوند.

پوشش های زینک ریچ غیر آلی اغلب از یک چسب سیلیکات در محلول خود استفاده می کنند، در حالی که در پوشش های زینک ریچ آلی می توان از طیفی وسیعی از پیوند دهنده ها (binders) مانند اپوکسی ها که پوشش های زینک ریچ اپوکسی را تشکیل می دهند و همچنین پلی اورتان و آلکیدها استفاده کنند.به طور کلی دو نوع پرایمر زینک ریچ وجود دارد:

از آنجایی که استفاده از پرایمرهای زینک ریچ اپوکسی یکی از موثرترین و کارآمدترین روش ها در جلوگیری از خوردگی و فرسایش سطوح فولادی می باشد لذا بنا به این ویژگی های خاص استقبال بسیار زیادی نیز در تهیه ی پرایمرهای محافظت کننده زینک ریچ اپوکسی صورت گرفته است.

همان طور که قبلاً به آن اشاره شد ضخامت و غشای خارجی این مواد روی سطوح تا یک حدی قابل تغییر است به گونه ای که اگر در نقاطی از سازه قدری بیش تر یا کم تر از حد مجاز از این پوشش های "روی" استفاده شده، نه خطر ترک خوردگی وجود دارد و نه اینکه از روی سطح فلز محو می شوند و در همه حال انسجام و یکپارچگی خود را حفظ می کنند.

کاربری بسیار سهل و آسان و همچنین بهره گیری از حداقل تجهیزات مرتبط با اعمال پوشش های زینک ریچ اپوکسی باعث شده است تا پروژه های عظیم در کم ترین زمان ممکن خاتمه یابند.نکته ای در مورد این محلول های غنی از "روی" وجود دارد این است که قبل از بکارگیری حتماً برنامه های خود را مبنی بر جوشکاری سطوح مختلف عملی کنید چرا که اگر عملیات پوشش دهی زینک ریچ اپوکسی ها را بعد از جوشکاری فلزات انجام دهید دیگر تداخلی بین این دو فرآیند رخ نخواهد داد.

به طوریکه در بسیاری از موارد به کرات مشاهده شده است که برخی از افراد فرآیند جوشکاری را بعد پوشش دهی "روی" انجام داده اند که نتیجه ی آن قطعا تخریب ساختار پوششی رنگ خواهد بود. لذا این الویت بندی را همیشه و در همه حال مد نظر قرار دهید که چه نوع اقدامی را در چه زمانی انجام دهیم.

محصولات زینک ریچ اپوکسی فعال با بهره گیری از تکنولوژی و حداکثر دانش فنی موجود در زمینه تولید محصولات رنگی ساخته می شوند و پس از اعمال آن ها روی فلزات می توانند تا سالیان متمادی بستر فلز را از کلیه ی فرآیند های شیمیایی فرسایشی و خورندگی که مصداق بارز آن اغلب زنگ زدگی می باشد به بهترین شکل ممکن حفظ کنند. در بسیاری از موارد می توان آن ها را از لحاظ شدت مقاومت و پایداری با پرایمرهای سیلیکات زینک ریچ معدنی مقایسه کرد که هر دو مواد در قبال مسئولیتی که بر عهده دارند بهترین عملکرد را از خود ارائه می دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>