اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلی اورتان

رنگ های پلی اورتان معمولا دو جزئی می باشند که بر پایه رزین پلی اورتان ساخته می شوند. رنگ پلی اورتان دو جزئی به سرعت قابلیت خشک شدن دارند. از این رو بسیاری از افراد برای سطوح مختلف از آن استفاده می کنند. این رنگ دارای مقاومت بالایی می باشد و در برابر نور خورشید و باران های اسیدی از بین نمی رود.

از آنجایی که این رنگ ها از مقاومت بالایی برخوردار می باشند، می توان آنها را در سطوحی که دارای رطوبت و چسبندگی هستند، به خوبی استفاده نمود. متناسب با هر گونه شرایط آب و هوایی می باشد، و می توان در هر استانی با هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده نمود.

این رنگ ها دارای ظاهر و چشم اندازی بی نهایت زیبا و درخشان برخوردار هستند، مشکلی که در تمامی رنگ های پودری می توان با ان رو به رو شد. می توانیم رنگ پلی اورتان دو جزئی را در دسته رنگ های گرم قرار دهیم.لایه براق و صیقلی که این رنگ دارد، منجر می شود زیبایی ظاهری بیشتری داشته باشد و نسبت به رنگ های تک جزئی از ضخامت بیشتری نیز برخوردار است.

ویژگی های خاص رنگ پلی اورتان دو جزئی

این رنگ منحصر به فرد در برابر سایش، اشعه آفتاب، فرسایش، و باران های اسیدی از مقاومت بالایی برخوردار است. به همین دلیل می توان از آن هم در محیط های بسته همچون پارکینگ ها، هم در محیط های باز همچون خیابان ها و پیاده رو ها استفاده نمود.

برخی مواقع از رنگ های پلی اورتان برای اجرای هشدار های ایمنی بر روی زمین نیز استفاده می شود. می دانیم که مقاومت بالای رنگ برای مکان هایی که زیاد در معرض سایش و اصطکاک هستند، اهمیت دارد. یکی دیگر از مزایای که می توانیم برای این دسته از رنگ ها بیان نماییم، قدرت و سرعت بالای خشک شدن آن ها است.این رنگ ها حتی نسبت به گچی شدن هم از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. چسبندگی بالای رنگ های پلی اوتال بر روی سطوح فلزی، آنها را از محبوبیت بیشتری برخوردار نموده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>