اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلی اورتان

بهتر است پیش از استفاده از رنگ های پلی اورتان، محل مورد نظر را به خوبی تمیز کنید. سطح مورد نظر باید حتما عاری از هرگونه آلودگی نظیر روغن، یا گرد و غبار باشد. در این حالت رنگ بهتر بر روی سطح قرار گرفته و نمای زیباتری از خود به نمایش خواهد گذاشت.

باید پیش از استفاده این رنگ ها، تمامی خوردگی ها، درزها و ترکهای محل مورد نظر پوشانده شود. آن هم با آستری مناسب. تا پس از استفاده رنگ پلی اورتان دو جزئی سطحی یک دست و زیبا داشته باشید. این رنگ تقریبا شبیه به رنگهای اپوکسی بوده و از نظر ضخامتی، در درجه بالایی قرار دارد.

نسبت به رنگ های اپوکسی زمان طولانی تری برای خشک شدن نیاز دارد ولی در برابر رنگ های دیگر از سرعت خشک شدن بالایی برخوردار می باشد. این کفپوش ها حالت چسبندگی بی نهایت عالی داشته و به راحتی می توان آنها را بر روی هر سطحی همچون فلزی، یا بتنی استفاده نمود.

برای این که رنگ مورد نظر خود را آماده نمایید، باید ابتدا رنگ پلی اورتان را با هاردنر مخصوص به خود مخلوط کنید. پس از آن از تینر استفاده می کنید به میزانی که رنگ پلی اورتان دو جزئی به رقیق شدن مورد نظر برسد. باید تا مرحله ویسکوزیته شدن از تینر استفاده کرد.

این نکته را به خاطر داشته باشید، که برای استفاده از این رنگ ها حتما باید قبل از مصرف خوب به هم بزنید. به دلیل این که pot life در این دسته از رنگ ها، تنها به میزانی که نیاز دارید رنگ را آماده کنید. زیرا این رنگ ها قدرت سفت شدگی بالایی دارند.

تنها زمان مفیدی که می توانید این رنگ ها را پس از آماده شدن نگه دارید، 6 ساعت است. برای این که رنگ یک دستی بر روی سطح مورد نظرتان ایجاد شود، بهتر است از اسپری جهت رنگ آمیزی استفاده کنید. رنگ پلی اورتان دو جزئی قابلیت اشتعال داشته و باید در ظروف در بسته و پلمپ شده نگهداری شود. از طرف دیگر بهتر است این رنگ ها را دور از مواد محترقه، حرارت یا جریان برق نگه داری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>