اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

رنگ هایی که برای خیابان استفاده می شوند، باید دارای مقاومت سایشی بالایی باشند. ون این دسته از رنگ ها به میزان بالایی در شرایط جوی مختلف قرار دارند، و باید از مقاومت برخوردار باشند. رنگ اپوکسی ترافیکی از جمله رنگ های صنعتی می باشد که کیفیت بالایی داشته و قدرت چسبندگی آن بر روی آسفالت و بتن زیاد است.

از طرف دیگر این رنگ در برابر هرگونه ضربه و عوامل مکانیکی و تأثیرات نور خورشید از مقاومت برخوردار است. هر قدر رنگ های ترافیکی از سرعت خشک شدگی بالاتری برخوردار باشند، مطلوب تر بوده و خواص تیکسوتروپی بالاتری نیز خواهند داشت.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید در مورد رنگ های ترافیکی به آن توجه نماییم، قدرت بالای ماندگاری آن ها است. این رنگ ها بر روی جاده و آسفالت استفاده می شوند. به همین دلیل باید در باد و بوران مقاوم بوده و در برابر زنجیر چرخ ها در زمستان از روی آسفالت پاک نشوند.

حتی استفاده از لاستیک های یخ شکن میخ دار، و ماسه و شن در زمستان نیز می تواند هر رنگ معمولی را از بین ببرد. اما رنگ اپوکسی ترافیکی باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا در برابر همه این شرایط از بین نرود. البته همه ی این عوامل تا حدود زیادی قادر هستند رنگ ها را از بین ببرند یا حتی محو کنند. اما استفاده از یک رنگ با کیفیت می تواند طول عمر بیشتری به رنگ ها دهد.

یکی از انواع رنگ هایی که در خانواده رنگ های صنعتی قرار دارد، رنگ اپوکسی ترافیکی است. حتما بارها در خیابان، با خط کشی هایی روبرو شده اید. به رنگ های سفید، زرد و.. این ها همگی از رنگ های ترافیکی هستند که در خیابان ها استفاده می شوند.

رنگ های صنعتی معمولا بر پایه رزین های اکریلیک ترموپلاست و اکلیل کلروکائوچو تولید شده و به عنوان رنگهای ترافیک مورد استفاده قرار می گیرند. بیشتر رنگ های ترافیکی برای هدایت و کنترل خیابان ها و جاده ها استفاده می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>