اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیمان

معمولا انتخاب روش های موثر برای تعمیر سازه های بتنی، بسیار حساس و مشکل است. زیرا سازه های بتنی اگر از مقاومت بالایی برخوردار نباشند، می توانند مشکلات فوق العاده زیادی را به بار آورد. آنی گیر سیمان محلولی منحصر به فرد می باشد، که از ترکیب چند نوع رزین ضد آب و افزودنی های مخصوص تولید شده است.

استفاده از این آنی گیر سیمان در سازه های بتنی می تواند روند واکنش هیدراسیون سیمان را افزایش داده و در مدت کوتاهی منجر به سخت شدن سیمان در محل مورد نظر گردد. که این عمل از نشت و عبور آب به سرعت جلوگیری می نماید.

اصولا زمانی اقدام به استفاده از این ماده می شود، که در منبع یا سازه های بتنی نشتی صورت گرفته باشد. برای این که از این نشتی شدید آب جلوگیری به عمل آید مهندسین سازه اقدام به استفاده از آنی گیر سیمان می نمایند. این محصول به راحتی با سنگ، آجر، بتن، ملات سیمان و.. سازگار بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از این کوئیک کات در کنار پنترون، ترکیبی عالی به دست می آید که جهت آب بندی معکوس و رفع نشتی چاله آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در دو نوع مایع و گرید پودری تولید و در سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

آنی گیر سیمان در دو نوع مایع و پودری وجود دارند که طریقه استفاده از هر کدام آنها مختلف می باشد. آنی گیر های مایع حجمی محلول مانند هستند که با دو حجم از سیمان نرم مخلوط می شوند و پس از اندکی ورز دادن قابل استفاده می شوند.

این خمیر آماده شده را باید بلافاصله با ماله بر روی محل مورد نظر استفاده نمود و با فشار دادن به آن، منجر به سفت و سخت شدن محلول سیمان گردید. اما آنی گیر های پودری، باید با مقداری آب مخلوط شده و به شکل خمیر در آیند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>