اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت های چشمگیری است. به قدری که گاهی ما را تحت تأثیر خود قرار می دهد. یکی از پیشرفت های جدید در خصوص ساخت و تولید عایق رطوبتی کاشی است. استفاده از این عایق های رطوبتی می تواند مزایای بسیاری در ساخت ساختمان ها به دنبال داشته باشد.

تکنولوژی نانو هم در طی این سالها پیشرفت های چشمگیری داشته است. این علم و پیشرفت های آن موفق شده است حتی در کوچک ترین جزئیات زندگی بشر نیز رسوخ کند. یکی از مهم ترین پیشرفت های صنعت نانو، ساخت و تولید عایق های رطوبتی همچون عایق رطوبتی کاشی می باشد.

همگی عایق های رطوبتی دارای قیمتی مقرون به صرفه هستند و از طول عمر بالایی برخوردار می باشند. از این رو استفاده از این عایق ها در ساختمان و در هر محلی می تواند منجر به افزایش طول عمر سطح گردد.

اگر بخواهیم دلایل و علت طول عمر بالای این عایق های رطوبتی را بیان نماییم، باید بگویی این عایق ها در مقیاس های نانومتری با مواد مختلفی ترکیب شده و زمانی که با پلیمر های هواگذر پیوند میخورند، قادر هستند به خوبی سطح مورد نظر را عایق نمایند.

از آنجایی که عایق رطوبتی کاشی دارای مواد عایق رطوبتی می باشد، به هیچ عنوان لایه ای بر روی سطح کاشی ایجاد نمی کند. همین جذب مواد پذیرنده عایق های حرارتی در اصل ویژگی خاص و منحصر به فرد در این عایق ها می باشد.

استفاده از این نانو عایق رطوبتی در ساختمان سازی، در اصل اتفاق خوشایندی بوده است که در طی سال های اخیر در صنعت ساختمان سازی رخ داده است. تمامی عایق های حرارتی و عایق رطوبتی کاشی بسیار سبک بوده و به دلیل عدم آتش زا بودن آنها، از ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

از طرف دیگر استفاده از این نانو عایق رطوبتی از نظر اقتصادی و ایمنی برای ساختمان مناسب می باشد. به همین دلیل بسیاری از مهندسین ساختمان پس از تکمیل ساخت ساختمان، اقدام به استفاده از عایق رطوبتی کاشی و عایق های دیگر می نمایند.استفاده از این عایق های رطوبتی در مقایسه با دیگر روش های عایق کاری، هم از سرعت بیشتری برخوردار می باشد، هم ارزان و سبک است. از این رو بسیار ایده آل بوده و مورد محبوبیت بسیاری از عایق کاران قرار گرفته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>