اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

اصولا عایق های رطوبتی را در محیط هایی با فضای بسته نگهداری می کنند. تا از اشعه مستقیم نور خورشید دور بماند. دمای مناسب برای نگه داری از این عایق های رطوبتی بین 5 تا 35 درجه سانتیگراد می باشد. استفاده از عایق رطوبتی کاشی مزایای بسیاری را برای ساختمان به دنبال خواهد داشت.

این عایق ها دارای قدرت جاذب صدا بوده، ضد حریق و آتش سوزی می باشند، از طرف دیگر به دلیل ساختار سلولی بسته ای که دارند، ضدآب نیز هستند. می توانید از عایق رطوبتی کاشی در هر شرایط آب و هوایی استفاده نمایید. دارای عمر مفید بسیار طولانی بوده و دوستدار محیط زیست می باشند.

از طرف دیگر این عایق ها ضریب انتقال حرارت بسیار کمی دارند و در حین نصب و اجرا می توان با سرعت بالایی از آنها استفاده نمود. از آنجایی که در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم می باشند، به راحتی در مکان های مختلف قابل نصب هستند.

با استفاده از عایق های حرارتی در ساختمان، می توان هر گونه خوردگی بین عایق و لوله های فلزی نیز جلوگیری نمود. افرادی که اقدام به استفاده از این عایق در استخر منازل می نمایند، می توانند کل سازه را در مقابل هر گونه نشتی آب محافظت نمایند.این عایق را می توانید حتی با ملات سیمان مخلوط نموده و در ساخت استخر نیز از آن استفاده کنید. مزایای استفاده از عایق های رطوبتی برای هر محلی متفاوت می باشد.

نکته دیگری که استفاده از عایق رطوبتی کاشی را محبوب تر می نماید، این است که پایه آبی سیلیکونی موجود در این عایق ها، دوستدار محیط زیست می باشد. به هیچ عنوان استفاده از این عایق های رطوبتی باری اکوسیستم ضرری به دنبال نخواهد داشت.

تمامی عایق های رطوبتی را می توان در مکان های مختلفی همچون پشت بام، حمام، دستشویی، انواع دیوار ها و نماها استفاده نمود. البته باید این نکته را به خاطر داشته باشید که در استفاده از این عایق ها، باید به نوع مصالح و مکان مورد استفاده توجه داشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>