اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اکرلیک

رنگ اکریلیک ساختمانی نسبت به دیگر رنگهای ساختمانی از سرعت خشک شدن بالاتری برخوردار می باشد. به همین دلیل نیازی نیست برای استفاده از رنگ مجدد، چند روزی را صبر کنید. یکی از نمونه های رنگ ساختمانی که به دلیل ویژگی ها و مزایای بیشماری که داشته است، در صنعت نقاشی ساختمان طرفداران بسیاری را به دست آورده است.

یکی دیگر از ویژگی های خاص این رنگ های ساختمانی، تنوع در رنگ های آن است. می توانید از هر رنگی برای محیط ساختمانی خود بهره مند شوید. هر سطحی که با رنگ اکریلیک ساختمانی رنگ امیزی شود، به راحتی قابل شستشو بوده و در برابر هرگونه آسیبی، مقاوم خواهد بود.

از آنجایی که در این رنگ های صنعتی از مواد آلی مضر استفاده نشده است، به راحتی قادر است خود را با محیط زیست سازگار نماید. ویژگی مهم دیگر این رنگ های ساختمانی، کم هزینه بودن استفاده از آن ها می باشد. می توانید با استفاده از رنگ های اکریلیک مطمئن باشید که دیوار شما دچار ترک خوردگی نشده و رنگ پوسته پوسته نمی شود.

در زمان های قبل اصولا از رنگ های روغنی برای ساختمان استفاده می شده است. درون این رنگ ها از مواد شیمیایی بسیاری استفاده می شد، همین مسئله باعث بروز مشکلات تنفسی برای نقاشان در زمان رنگ آمیزی می گردید. اما رنگ اکریلیک ساختمانی دیگر هیچ کدام از این مضرات را نداشته و بسیار بی خطر است.

استفاده از رنگ های اکریلیک نسبت به رنگ های روغنی از سادگی بیشتری برخوردار می باشد، و به هیچ عنوان حساسیت های پوستی و تنفسی را در حین نقاشی ایجاد نمی کند. این رنگ در برابر نور خورشید نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و دچار زردی و رنگ پریدگی نمی گردد.

باید بگوییم رنگ اکریلیک ساختمانی در اصل جایگزینی مناسب برای رنگهای اپوکسی، رنگ روغنی و پلاستیکی هستند. مواد اولیه با کیفیتی که در ساخت این رنگ صنعتی به کار رفته است، باعث شده است تا در برابر مواد قلیایی از مقاومت بالایی برخوردار شود.می توان این محصول پر طرفدار را در هر محیطی با شرایط جوی مختلف مورد استفاده قرار داد، علاوه بر آن برای شستشو دیوارهای رنگ شده با رنگ اکریلیک، استفاده از مواد شوینده نیز بی ضرر خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>