اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

هر پوششی که برای سطوح مختلف استفاده می شود، دارای مزایا و ویژگی هایی است. از جمله مزایایی که می توانیم برای این دسته از پوشش ها بیان نماییم، مقاومت بالا در برابر خوردگی می باشد. سطوحی که در محیط های خاص قرار دارند، و به سرعت دچار خوردگی می شوند، با رنگ آمیزی توسط اپوکسی پلی آمید، محافظت شده و طول عمر بیشتری می یابند.

وجود رزین اپوکسی در این دسته از پوشش ها منجر شده است، تا زینک ریچ اپوکسی پلی آمید بسیار مقاوم شود. از طرف دیگر قدرت چسبندگی بالای این پوشش باعث شده است تا بیشتر برای لایه های انتهایی و رویی از آن استفاده کنند.

پوشش زینک ریچ از سختی مناسبی برخوردار بوده، و آستری ضد خوردگی بسیار عالی به شمار می رود. از سوی دیگر این پوشش دارای مقاومت شیمیایی فوق العاده بالایی بوده، و در برابر آب و رطوبت می توان از آن استفاده کرد. به راحتی بر روی سطوح فولادی می چسبد و تا درجه حرارت 180 درجه سانتی گراد قدرت ماندگاری دارد. در انتها می توان از این پوشش برای لایه های بعدی هم استفاده نمود.

بیشترین محیط هایی که از پوشش زینک ریچ اپوکسی پلی آمید استفاده می شود، قسمت های خارجی مخازن نگهداری، پالایشگاه ها، کارخانه ها و نیروگاه های شیمیایی، تمامی تأسیساتی که در تماس با رطوبت هستند، تأسیسات حفاری و سکوهای نفتی، و … می باشد.

اصولا پیش از ان که از هر نوع پوشش یا رنگی بر روی محیط مورد نظرتان استفاده کنید، بهتر است ابتدا آن سطح را آماده نمایید. اگر محیط به هر دلیل آلوده باشد، بدون شک رنگ و پوشش به خوبی به سطح نخواهد چسبید. پس ابتدا محل را تمیز کرده و از هر نوع آلودگی آن را پاک کنید.

برای آماده سازی سطح پیش از استفاده زینک ریچ اپوکسی می توانید از شوینده های قوی استفاده کنید. اگر میان زمان آماده سازی محیط و اجرای پوشش وقفه ای حاصل شد، باید مجددا اقدام به پاکسازی محل مورد نظر نمایید. زیرا ممکن است مجددا در محل آلودگی تجمع نماید.

تمامی عیوبی که در سطح وجود دارد را پیش از استفاده از پوشش زینک ریچ باید برطرف شود. اگر در محیط نواحی خورده شده ای وجود دارد، بهتر است ابتدا نواحی خوردگی مسطح شده و سپس از پوشش اپوکسی به صورت سراسری بر روی سطح استفاده شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>