اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

پوشش اپوکسی موجود در رنگ مخازن، از دو جز تشکیل شده است. یکی از ویژگی این اپوکسی ها بدون حلال بودن آنها می باشد. عدم وجود حلال در رنگ به معنی عدم رقیق کننده است. از این رو این رنگ ها پوشش های مناسبی برای محیط های خاص به شمار می روند.

محیط هایی همچون مخازن آب شرب، کفپوش های سالن ها در صنایع گوناگون همچون دارویی و بهداشتی و … که وجود حلال برای آنها مضر به شمار می رود. این اپوکسی ها که در رنگ مخازن آب آشامیدنی وجود دارند، وزن مولکولی پایینی دارند. که همین امر باعث می شود تا به صورت طبیعی مایع باشند.

پس نیازی به حلال های مضر ندارند و می توان از ان ها در صنایع و مخازن حساس و بهداشتی استفاده کرد. قدرت چسبندگی بالای رنگ های مخازن یکی دیگر از ویژگی های خاص این رنگ ها است. از طرف دیگر زمانی که اقدام به استفاده از رنگ های مخازن می نمایید، می توانید از استحکام بالای آن اطمینان داشته باشید.

از رنگ مخازن آب آشامیدنی می توان هم در لایه های میانی و هم در لایه های نهایی استفاده کرد. سطوح داخلی مخازن آب، خطوط انتقال، سازه های فلزی و هر آنچه که در معرض رطوبت قرار دارد را می توانید با رنگ های مخازن پوشش دهی نمایید.

از مهم ترین موارد مصرف رنگ مخازن باید به محیط های خورنده صنعتی، اسکلت های فلزی، خطوط لوله، مخازن، سطوح فولادی، تأسیسات دریایی، سطوح مستقر در فضای باز و معمولی، سطوح بتنی، سطوح غوطه ور در آب و … اشاره کنیم.

رنگ مخازن آب آشامیدنی از مقاومت بالایی برخوردار است می توانید پس از رنگ آمیزی از این رنگ در دمای 120 درجه سانتی گراد نیز استفاده کنید. زیرا این رنگ در چنین دمایی نیز مقاوم بوده و دچار اسیب نمی شود. از سوی دیگر این رنگ نسبت به مواد شیمیایی بسیار مقاوم بوده و به عنوان لایه میانی یا نهایی در صنایع گوناگون استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>