اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

کفپوش های متعددی را می توان برای کف پارکینگ استفاده نمود. از این میان به برخی از آنها اشاره می کنیم تا علاوه بر شناخت، نحوه اجرای آنها را نیز بدانیم.این نوع از کفپوش ها اصولا در زمانی که لایه میانی استفاده می شود، بر روی سطح پاشیده خواهد شد. پس از این که سطح خشک شد، سیلیس های اضافه از روی سطح جارو می شوند. تا کفپوش نهایی را با غلطک یا ماله به راحتی بر روی کف پارکینگ اجرا کنند.

پوشش اپوکسی کف پارکینگ که با سیلیس ترکیب می شود، حداکثر اصطلاک را در برابر مواجهه با لاستیک های خودرو خواهد داشت. از این روش اصولا بیشتر برای کاهش لغزندگی در سطح استفاده می کنند. به همین دلیل تمیز کردن آن نیز کمی دشوارتر از روش های دیگر است.

این نوع کفپوش پارکینگ، در اصل تنها بر روی سطوح صاف و یکنواخت استفاده می شوند. از سوی دیگر از براقیت و انعکاس بالایی نیز برخوردار بوده و همین مسئله منجر شده است تا طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند.

اما با تمام این زیبایی ها، سطح پارکینگ را به شدت لغزنده می کند که ممکن است باعث لیز خوردن خودرو شود. پس بهتر است برای استفاده از این پوشش اپوکسی کف پارکینگ از حالت ترکیبی با دیگر کفپوش ها بهره مند شد.تا علاوه بر این که از لغزندگی کف پارکینگ جلوگیری می شود، سطح پارکینگ نیز از درخشندگی و زیبایی بیشتر برخوردار شود.

سطح هایی که از بتن ناصافی برخوردار هستند، مناسب برای اجرای کفپوش های اپوکسی نمی باشند. زیرا هزینه های فوق العاده بالایی را دربر می گیرند. برای این که بتوانید کف پارکینگ را به خوبی زیباسازی نمایید، باید از یک سطح صاف و یکدست برخوردار باشید.

بتن هایی که از پستی و بلندی کمی برخوردار هستند، محلی مناسب برای استفاده از پوشش های اپوکسی می باشند. اما اگر کف پارکینگ به صورت دستی ماله کشی شده باشد، بدون شک نیاز به مواد مصرفی بیشتری خواهد داشت. که این مسئله برابر است با هزینه بیشتر.

در این حالت بهتر است پیش از استفاده از پوشش اپوکسی کف پارکینگ سطح را موزاییک نمایید. با این کار تا حدود زیادی پستی ها و بلندی های کف پارکینگ گرفته می شود. دیگر نیازی نخواهید داشت از مواد مصرفی زیادی بهره مند شوید.

در اولین مرحله اجرای کفپوش اپوکسی، باید سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی و چربی پاک کرده و تمیز نمایید. سپس تمامی درزهایی که باز هستند را با گروت پر کنید، و روی بتن را ساب بزنید تا کمی زبر شود. این عمل کمک می کند تا چسبندگی پوشش اپوکسی بر روی سطح افزایش یابد.در انتها نیز می توانید از لایه های پرایمر، میانی و نهایی استفاده کنید. در سه مرحله پوشش اپوکسی کف پارکینگ را بر روی سطح بزنید تا زیبایی و یک دستی ان را شاهد باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>