اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

محیطی که برای آن از اپوکسی پلی آمین استفاده می کنید، باید شرایط خاصی داشته باشد. بهترین درجه حرارتی که می توانیم برای این محیط در نظر قرار دهیم، باید بین 10 تا 40 درجه سانتی گراد باشد. نکته ای که باید در خصوص استفاده از پوشش اپوکسی پلی آمین در نظر داشته باشید، این است که برای به دست آوردن کیفیت بالاتر و بیشتر این رنگ، حتی الامکان رنگ آمیزی را در محیط های سرپوشیده انجام دهید.

دمای محیطی که از آن برای رنگ آمیزی اپوکسی پلی آمین استفاده می شود، باید از حداقل 3 درجه سانتی گراد بالاتر باشد. تا از تشکیل شبنم و قطرات آب بر روی سطح پیشگیری به عمل آید.پیش از این که اقدام به استفاده از پوشش های اپوکسی پلی آمین نمایید، باید محیط مورد نظر را از هر نوع آلودگی پاک کنید. می توانید برای این کار از شوینده ها، تینر ها و فشار باد زیاد استفاده کنید. اگر سطح مورد نظر شما قبلا رنگ آمیزی شده است، باید از سنباده، با مینی بلاست و.. استفاده کنید.

تا زمانی که سطح مورد نظر از زبری خاصی برخوردار نباشد، قادر به استفاده از پوشش اپوکسی پلی آمین نخواهید بود. زیرا قدرت چسبندگی آن کاهش یافته و سطحی یکدست و صاف به دست نخواهید آورد. برای رنگ آمیزی لازم است از قلم مو و غلطک، اسپری های بدون هوا، و اسپری هوا بهره مند شوید.

اصولا این دسته از پوشش ها کاربرد های بسیار زیادی دارند. که از آن میان می توانیم به رنگ اپوکسی و کفپوش اپوکسی اشاره کنیم. از این رنگ ها و کفپوش ها برای ساخت چسب ها، تقویت کننده ها، کامپوزیت هایی همچون فایبر گلاس و.. استفاده می شود.

ساختار شیمیایی پوشش اپوکسی پلی آمین به گونه ای است، که اجازه می دهد تا بسارهای مختلف و متنوعی با خواص گوناگون تولید شده و در هر محیطی استفاده شود. این پوشش های اپوکسی در برابر گرما و مواد شیمیایی بسیار مقاومت بالایی دارند. از سوی دیگر خواص عالی مکانیکی نیز داشته و مقاومت الکتریکی فوق العاده بالایی هم دارند.

می توانید به راحتی از پوشش های اپوکسی در قالب های صنعتی، مصارف خانگی و دریایی، هنر، زیست شناسی، سامانه های الکترونیک و الکتریکی، قالب های کامپوزیت، رنگ ها و پوشش های سطح، چسب ها و … استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>