اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قیر

در بسیاری از پروژه های پوشش دهی سقف یا بام ساختمان ها از محلول های قیری به عنوان یک عایق رطوبتی تأثیر گذار استفاده می شود. پایه و اساس این محصولات متشکل از قیر است که به شکل مایع روی سطوح اعمال می شوند.این رنگ ها از ترکیب مواد قیری با یک حلال (solvent)، مواد معدنی (mineral spirits) و همچنین نفتا (naphtha) به دست می آیند اما در بعضی از اوقات جهت افزایش کارایی و استحکام محصول، آن ها را با برخی پلیمرهای خاص مانند محلول های پلی اورتان و همچنین پلیمرهای پایه اکریلیک ترکیب و بخوبی میکس می کنند تا یک عایق رطوبتی فرآوری شده و فوق العاده چسبنده را ایجاد کنند.

ویژگی منحصر به فرد و خاصی که باعث می شود رنگ های قیری همواره از نفوذ رطوبت جلوگیری کنند این است که آن ها به هیچ عنوان در آب حل نمی شوند. این خاصیت باعث می شود تا سطح بستر از تماس مستقیم با هرگونه رطوبت دور بماند. عایق رطوبتی قیری انعطاف پذیری بسیار بالایی از لحاظ سطح پوشش دهی دارند به بیان دیگر بخوبی می توانند در یک حجم کم، مساحت بالایی از سطوح را رنگ آمیزی کنند.

عایق رطوبتی قیری در کنار خاصیت آب گریز بودن خود، دارای مقاومت شیمیایی ذاتی و کاملاً با دوام هستند و از طرفی بخوبی می توانند در برابر اشعه ماوراء بنفش UV ساختار و انسجام خود را حفظ کنند. زمانی که این مواد با سایر پلیمرهای رنگی مخلوط می شوند عملاً به یک عایق رطوبتی همه کاره تبدیل می شوند که سبب می شود در کاربردهای روی زمین و حتی زیر زمین نیز سطوح را از هرگونه خوردگی و فرسایش ناشی از رطوبت حفظ کنند.

اغلب عایق های رطوبتی به صورت آماده در دسترس هستند در نتیجه نیازی به اضافه کردن تینر یا رقیق کننده ندارند این ویژگی باعث می شود تا همیشه آن حد استاندارد محلول های رقیق کننده حفظ شود. عایق رطوبتی قیری را می توان برای اکثر سطوح از جمله سازه های فولاد، آهن، و همچنین کف های بتنی استفاده کرد.

عایق رطوبتی قیری یک محصول ایده آل برای جلوگیری از نفوذ هر نوع رطوبت چه از نوع بخارات حاصل از تبخیر سیالات مختلف و چه از نوع رطوبت حاصل از نشت مایعات باشد.قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارند به طوریکه پس از خشک شدن یک لایه ی ضد آب و کاملاً پایداری را شکل می دهد. در عین حال که عمر بسیار بالایی دارند، قیمت مقرون به صرفه تری نیز دارند در نتیجه می توانید برای پروژه های گسترده و وسیع خود حجم عظیمی از این محصولات را سفارش دهید.

ترکیبات آلی فرار آن ها چندان بالا نیست به طوریکه سعی می شود در تولید آن مواد VOC آن ها به حداقل برسد اما بنا به برخی ساختارها و فرمولاسیون پیچیده ای که این مواد دارند تا حدی با استفاده از ترکیب مقادیری از پلیمرهای رزین دار این مواد فرار را خنثی می کنند.عایق رطوبتی قیری در حجم های متنوعی تولید می شوند تا پاسخ گوی هر نوع نیازی برای سازه های مختلف باشند لذا معمولاً آن ها را در مقادیر 1 لیتری، 2٫5، 5، 10، 15 و 25 لیتری آماده ی ارسال به بازار می کنند.

سطح پوشش دهی عایق رطوبتی قیری بسیار وسیع است زیرا شما می توانید با حداقل مقدار یک مساحت حداکثری را رنگ آمیزی کنید اما بنا به یک قاعده ی کلی برای سطوح فلزی و همچنین سطح بسترهای بتنی مسطح و هموار این مقدار برابر 10 متر مربع به ازای هر لیتر از این محلول قیری می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>