اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قیر

عایق رطوبتی بر پایه ی قیر کاربری بسیار آسانی دارند و شما می توانید در کمترین زمان یک مجموعه ی وسیع و گسترده را رنگ آمیزی کنید. به همان صورت که برای استفاده از رنگ ساختمان و یا رنگ نما از غلتک ها یا برس های نقاشی استفاده می کنیم، در این نوع محلول نیز از همین تجهیزات بهره گیری خواهیم کرد. البته اگر غلظت رنگ را کمی رقیق تر کنیم می توانیم از دستگاه های اسپری کننده نیز برای داشتن یک کاربری بی نظیر در فرآیند پوشش دهی خود بکار بگیریم.

با این اوصاف باید این نکته را توجه داشته باشیم که عایق رطوبتی قیری حاوی مقادیری مواد حلال هستند که می تواند انتشار آلاینده های VOC را در بر داشته باشد. اگرچه این مقدار آلاینده ها چندان زیاد نیستند اما در همان مقدار کم در محلول وجود دارد که لازم است شما یکسری اقدامات خود ایمنی و همچنین فراهم کردن یک محیط کاملاً امن را در دستور کار خود داشته باشید.

همواره سعی کنید که آن ها را در یک فضای کاملاً ایزوله و بسته قرار ندهید اما اگر مجبور به این کار شدید حتماً از ماسک استفاده کنید. قطعاً نحوه ی آماده سازی سطح می تواند در روند پوشش دهی عایق رطوبتی قیری موثر باشد بنابراین قبل از قرار دادن این مواد روی سطح، بخشی از تمرکز خود را بر هموار و همچنین مسطح کردن بستر کار قرار دهید تا لایه های رنگ بخوبی روی آن بنشیند.

البته این رنگ ها به طور طبیعی دارای ماهیت و خاصیت چسبندگی فوق العاده بالایی هستند اما هیچ فردی دوست ندارد که عایق رطوبتی خود را روی یک سطح کثیف و ناهموار قرار دهد چرا که با این کار ساختار رنگ قدری تضعیف خواهد شد.

اگر قصد دارید محلول قیری خود را بر روی رنگ های از قبل اعمال شده قرار دهید حتماً سطح رویه را از هرگونه رنگ برآمده و تاول زده و همچنین شل شده پاک کنید. در یک محیط با شرایط پر تنش و سخت می توان این محلول ها را پس از بکارگیری برخی پرایمرهای رنگی جهت افزایش دوام لایه های بالاتر استفاده کرد که سبب می شود در طولانی مدت سطح زیرین از هرگونه خوردگی محافظت شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>