اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

عایق

عایق رطوبتی قیری را می توان در مناطقی که دارای اثرات شدید قلیایی هستند استفاده کرد بنابراین مکانیزم پوشش دهی آن ها اثرات مثبت قابل توجه ای روی فلزات، چوب، بتن و همچنین مخازن دارای آب شرب خواهد داشت.سطوح دیواری ساختمان های بزرگ که اغلب در فرآیند پی سازی زیر خاک و مصالح گسترده قرار دارند می توانند در برابر رطوبت حاصل از باران و یا آبیاری فضای سبز اطراف آسیب پذیر باشند لذا شما می توانید با رنگ آمیزی این سطوح غیر قابل دسترس با استفاده از عایق رطوبتی عملاً مقاومت پایه ای سازه ی خود را برای یک مدت طولانی فراهم کنید.

پشت بام ساختمان های مسکونی، تجاری یا صنعتی، اغلب اولین نقاطی هستند که باید کلیه شرایط نامساعد محیطی را تحمل کنند. لذا در این نواحی بنا به اهمیت بالایی که دارد سعی می شود از سه لایه متوالی که شامل لایه ی آغازین، پوشش کنفی و لایه ی پایانی عایق رطوبتی خواهد بود، استفاده شود. این نوع از محلول های قیری قابلیت آن را دارند تا زیر مصالح و سازه هایی که امکان نشت در آن ها وجود دارد استفاده شود بنابراین شما می توانید عایق رطوبتی قیری را زیر کاشی های حمام، سرویس بهداشتی، و دیواره های آن نیز بکار بگیرید.

لوله های فلزی محبوس در زیر مصالح یا در زیر زمین به جهت ماهیت فلزی که دارند اغلب در مقابل رطوبت آسیب پذیر و در طولانی مدت فرسوده و همچنین دچار خوردگی وسیعی خواهند شد. از طریق اعمال عایق رطوبتی قیری روی لوله های فلزی حامل سیال قطعاً نه تنها عمر آن ها را افزایش خواهید داد بلکه ضریب خطر حاصل از نشت هرگونه سیال گازی یا آبی را نیز به مراتب کاهش خواهید داد.

سطوح بیرونی و بتنی ساختمان هایی که در مناطق شرجی ساخته می شوند و یا پارکینگ های کوچک که به صورت چاردیواری طراحی می شوند به مرور زمان دچار خوردگی و ریزش خواهند شد لذا اگر این سطوح دارای ماسه های درشت و به اصطلاح سنگ ریزه های بزرگ در ترکیب مصالح سیمانی خود نیستند می توانید حتی با یک لایه محلول عایق رطوبتی قیری طول عمر سطوح بتنی زیرین را چندین برابر حد معمول کنید.

میزان چسبندگی هر نوع رنگی رابطه ی مستقیمی با مقدار آماده سازی سطح شما دارد هر چقدر نقایص سطح بستر به بهترین شکل ممکن برطرف شوند قطعاً سطح تماس بهتری میان رنگ و بستر برقرار خواهد شد. قبل از بکارگیری عایق رطوبتی باید کلیه ی سطوح عاری از هرگونه کثیفی، آلودگی، چربی، زنگ زدگی و از همه مهم تر لازم است که کاملاً خشک و هموار باشند (این نوع فرآیند آماده سازی نیز برای اعمال کفپوش اپوکسی نیز اعمال خواهند شد).

سطوح فلزی نیز باید از قبل توسط برس های سیمی و یا سنباده های ضخیم مالش داده شوند تا از هرگونه ماده ی ناخالصی پاک شوند. البته برای سطوح بزرگ تر نیز می توانید از برخی دستگاه های سنباده زنی نیز استفاده کنید تا سطوح به طور همه جانبه پذیرای عایق رطوبتی قیری باشند. یکی از اقداماتی که همیشه در فرآیند آماده سازی سطوح انجام می شود استفاده از پرایمر است. اگر در یک محیط دریایی با ضریب رطوبت بالا قصد اجرای پروژه ی رنگ آمیزی خود را دارید باید از برخی پرایمرهای های رنگ نیز استفاده کنید.

استفاده از دستگاه های حاوی هوای فشرده نیز می تواند سرعت عمل شما را در پاک سازی سطوح افزایش دهد لذا در برخی مجموعه های صنعتی که آلودگی محیط نسبت به سایر نقاط بیشتر است بهتر است که یک بار سطوح به طور گسترده شستشو داده شوند و پس از خشک شدن کامل می توانید پروسه ی اعمال عایق رطوبتی قیری را آغاز کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>