اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

همیشه با این مسئله درگیر هستیم که اگر محلی دچار حریق شود، به راحتی رنگ آن سوخته و از بین می رود. اما برخی از رنگ ها، در برابر حریق و آتش مقاوم بوده و به هیچ عنوان آتش نمی گیرند. رنگ اپوکسی ضد حریق از جمله این رنگ ها می باشد، که در زمان مقابله با آتش، خاموش کنندگی داشته و شعله را به تاخیر می اندازند.

این رنگ ها در اصل از هر گونه حلالی عاری بوده و بر پایه آب ساخته می شود. رنگ اپوکسی ضد حریق بسیار ساختار منعطفی داشته و زمانی که در برابر آتش قرار می گیرند، کف کرده و مکانیزم آن افزایش حجم خواهد یافت. این عمل منجر می شود تا به سرعت لایه ای عایق مانند و بدون درز تشکیل داده و تمامی سطوح زیرین خود را در برابر حریق مورد محافظت قرار دهد.

رنگ اپوکسی ضد حریق در اصل یک خاصیت به تاخیر اندازنده ی شعله فوق العاده عالی دارد که با انجام واکنش های شیمیایی، در زمانی که حریق ایجاد می شود، باد کرده و اجازه نمی دهد تا سطح مورد نظری که بر روی ان از این رنگ استفاده شده است، به حرارت و دمای بحرانی دست یابد.

از سوی دیگر با وجود این ویژگی مهمی که برای رنگ های اپوکسی بیان نمودیم، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این رنگ ها از نظر زیبایی نیز در حد بالایی قرار دارند. به همین دلیل بسیار محبوب بوده و از آن ها برای زیبایی بصری برخی از سطوح در برابر عوامل طبیعی استفاده می کنند.

اگر بخواهیم رنگ های ضد حریق را دسته بندی نماییم، می توانیم آنها را به سه دسته تقسیم کنیم. رنگ های ضد حریق اسکلت های فلزی، رنگ اپوکسی ضد حریق و رنگ ضد حریق مخصوص چوب.از این میان محبوب ترین نوع رنگ های ضد حریق که در هر مکانی مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ های اپوکسی می باشند. این رنگ ها در اصل کاملا شبیه به دیگر رنگ های ضد حریق بوده و نمی توانیم چندان تفاوتی میان هر یک از این رنگ ها بیابیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>