اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

رنگ هایی که از اپوکسی تشکیل شده اند، به نوعی از ضخامت و مقاومت بالایی در برابر محیط برخوردار هستند. محیط های شیمیایی نیز محلی مناسب برای استفاده از این رنگ ها به شمار می رود. به همین دلیل بیشتر از رنگ های اپوکسی در صنایع مختلف استفاده می شود.

می دانیم که صنایع مختلف اهمیت بسیار زیادی به استفاده از رنگ های ضد حریق می دهند. زیرا از حساسیت ایمنی بالاتری نسبت به دیگر صنایع برخوردار بوده و باید به آنها توجه ویژه ای شود. به همین دلیل انتخاب رنگ اپوکسی ضد حریق می تواند برای محیط های صنعتی انتخابی مناسب به شمار رود.

پوشش های اپوکسی به خوبی مسائل ایمنی را دربر گرفته و در برابر حریق و دیگر مشکلات آتش سوزی قادر به مقاومت بالایی می باشند. از این دسته رنگ ها به منظور محافظت از سطوح حساس در صنایع خاص استفاده می شود.

در زمان مواجه رنگ اپوکسی ضد حریق با آتش، فعالیت شیمیایی خود را آغاز می کند. این رنگ ها در برابر آتش سوزی لایه ای ضخیم از خود ایجاد می کنند، که تمامی سطوح مورد نظرشان را در بر می گیرد. این عایق علاوه بر اینکه خود در برابر آتش سوزی مقاوم بوده و آتش نمی گیرد، از سرایت آتش به دیگر نقاط نیز به خوبی جلوگیری می نماید.

از این رو زمانی که از رنگ اپوکسی ضد حریق در سطح خاصی استفاده می کنید، می توانید مطمئن باشید که بستر زیرین این رنگ به هیچ عنوان آتش نگرفته و نمی سوزد. یا این که سوختن سطح مورد نظر را به تعویق می اندازد. تا حرارت در زمان طولانی تری با بستر اتش برخورد داشته باشد.

دیگر نمونه های رنگ های ضد حریق نیز برای محیط های مخصوص به خود مورد استفاده قرار می گیرند. یعنی می توان از رنگ های ضد حریق مخصوص اسکلت های فلزی، برای تیر های فلزی ساختمان ها استفاده کرد. این رنگ ها را اصولا برای زیبایی ستون ها استفاده نمی کنند، بلکه به منظور جلوگیری از آتش سوزی فلز های ساختمان استفاده می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>