اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

زینک

اگر به هر دلیلی پس از خریداری رنگ زینک کرومات و اعمال آن، با محفظه های اضافی رنگ مواجه شدید لازم است که به فکر ذخیره و انبار کردن رنگ باشید تا بتوانید در مراحل بعدی و یا دیگر پروژه های رنگ آمیزی از آن ها استفاده کنید.

البته این شرایط نگهداری برای دیگر انواع رنگ ساختمانی نیز به یک اندازه صدق می کند. اما بهتر است در مورد رنگ زینک کرومات نیز به صورت اختصاصی مطالبی را عنوان کنیم. اولین نکته این که رنگ زینک کرومات قابلیت ذخیره سازی تا 12 ماه را دارد که به نظر زمان زیادی می باشد.البته در این مدت می توانید تقریباً با همان کیفیت اولیه از رنگ استفاده کنید.

از طرفی قابلیت نگهداری بیش از زمان مذکور را نیز دارد. شرایط محیط باید خشک، دارای تهویه و بدور از رطوبت باشد. اگر در فضای باز قصد نگهداری دارید حدالامکان با فراهم کردن یک محیط سر پوشیده از تابش مستقیم خورشید به رنگ ها و باد و باران جلوگیری کنید. بهترین دمای محیط همان طور که بارها ذکر شد 20 تا 25 درجه ی سانتیگراد است. اما این امکان وجود دارد تا رنگ ها را در دماهای 5 تا 40 درجه ی سانتیگراد نیز نگهداری کنید.

مکانیزم پخت رنگ زینک کرومات

مجموعه ای از انواع رنگ صنعتی، رنگ نما و دیگر پوشش های رنگی شیمیایی از جمله رنگ زینک کرومات، اکثرا از یک حلال برای افزایش حجم خود استفاده می کنند تا بتوانند به درجه ای از ویسکوزیته و یا روان بودن برسند که به راحتی روی سطح پخش شوند. اما چگونه این رنگ ها پس از رقیق شدن خشک می شوند و کاهش حجم پیدا می کنند؟

درواقع این واکنشی است که رنگ با اکسیژن هوا انجام می دهد و تحت تأثیر دمای محیط آن مقدار حلالی که در مرحله اول به رنگ اضافه شده بود طی فرآیندی زمان بر از رنگ جدا و به محیط انتشار می یابد. در این مواقع اصطلاحاً می گویند که حلال بخار شده است. دقیقا این عنوان برای رنگ های پایه آب نیز ذکر می شود که پس از گذشت مدت زمانی معین رطوبت رنگ به اطراف انتشار می یابد و سبب پخت کامل رنگ می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>