اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پرایمر


پرایمر ساختمانی آکریلیک

آستری رنگ می تواند به صورت پایه روغن و پایه آب تولید شوند. نوع آکریلیک پرایمر ساختمانی جزو پوشش های پرایمری پایه آب محسوب می شوند. بر مبنای رزین های آکریلیک ساخته و فرآوری می شوند که البته قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. پرایمرهای ساختمانی آکریلیک قدرت نفوذ بسیار بالایی دارند. همین عامل باعث می شود تا منافذ ریز سطح پر شده و در مصرف رنگ های رویه نیز یک صرفه جویی اساسی صورت گیرد.

با استفاده از پرایمر می توانید به راحتی سطوحی که از قبل رنگ شده اند را مجددا تغییر رنگ دهید. پایه آب بودن پرایمر ساختمانی آکریلیک منجر به کاربری سهل و آسان آن ها شده است. زیرا عمدتا بدون بو هستند و مواد شیمیایی آسیب زننده برای تکنسین های اجرایی ندارند. مزیت اصلی پرایمرهای پایه آب سرعت بالا در خشک شدن می باشد.

پرایمرهای مبتنی بر لاتکس

این نوع از پرایمرها ترکیبات آلی فرار یا VOC بسیار پایینی به نسبت پرایمرهای روغنی دارند به همین دلیل مناسب ترین گزینه برای پوشش دهی سطوح داخلی هستند. انعطاف پذیری بالایی دارند. فیلم رنگ آن ها به سرعت خشک می شود و همین عامل باعث می شود تا شما زودتر عملیات رنگ آمیزی پایانی را اجرا کنید. احتمال اینکه دچار پوسته شدن و یا ترک شوند در آن ها بسیار پایین است. پرایمر ساختمانی لاتکس قابلیت اجرا روی سطوح آجری، چوبی، بلوک های بتنی و فلزات را نیز دارند.

پرایمر ساختمانی پلی اورتان

در ساختار پرایمر ساختمانی پلی اورتان از گروه های حلال شیمیایی استفاده شده است که منجر به افزایش نفوذپذیری پرایمر می شوند. نقشی مهمی که پرایمرهای ساختمانی پلی اورتان ایفا می کنند افزایش قدرت چسبندگی رنگ های بالاتر می باشد.

قابلیت اجرایی آسانی دارند به طوریکه شما می توانید این پرایمرها را با غلتک، قلمو و یا اسپری روی سطوح پیاده سازی کنید.شما می توانید این پرایمرها را روی سطوح بتنی، چوبی و یا حتی فولادی نیز اجرا کنید. در پروژه هایی که از محصولات رنگی دو جزئی مانند رزین و هاردنر استفاده می کنند این پرایمرها بهترین عملکرد را از خود ارائه می دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>