اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلکا

رنگ بلکا دارای یک نوع ساختار سلولزی هستند که تشکیل شده از یکسری الیاف های طبیعی می باشند. درواقع از این رنگ ها به وفور به جای کاغذ دیواری های رایج استفاده می شود. دلایل متعددی برای استفاده از آن ها وجود دارد. رنگ های ساختمانی جدید بلکا مانند دیگر پوشش های رنگی مانند روغنی، پلاستیک و یا آکریلیک چندان نیازی به آماده سازی سطح و یا ایجاد زیرساخت ندارند.

به همین جهت می توانند هرگونه نقص ساختاری دیواره ها را بپوشانند. در صورت ایجاد خوردگی در هر نقطه ای از آن به راحتی قابلیت ترمیم و اصلاح دارند. رنگ های بلکا در برابر حرارت و گرما، سرما و همچنین در مقابل صوت عایق های بسیار خوبی هستند. از مشخصه های اصلی آن ها این است که جذب کننده ی گرد و غبار محیط نیستند در نتیجه همیشه پاکیزگی خود را در فضای داخلی خانه حفظ می کنند. شما می توانید با استفاده از رزین های رنگی، عملکرد رنگ های بلکا را کاملا ضد آب کنید.

رنگ پتینه جزو رنگ های هنری و جدید محسوب می شود و متناسب با دکوراسیون و فضای سازه می تواند طرح های بسیار زیبا و خاصی را ایجاد کند. افرادی که دارای ذوق هنری و سنتی بالایی هستند توانایی نقاشی با این رنگ را دارند. خانه هایی که دارای گچ بری های برجسته و پر و نقش و نگاری هستند مناسب ترین بستر برای دریافت رنگ پتینه هستند.

این رنگ ها قابلیت اجرا به صورت کلاسیک و یا مدرن امروزی را دارند. نوع کلاسیک آن ها بیشتر القاء کننده ی یک فضای سنتی و بسیار لوکسی هستند که در خانه های اشرافی بسیار استفاده می شود. سبک های نوین و مدرن توانایی خلق طرح های برجسته را نیز دارند. اگر به هر نحوی ایراد یا نقصی در سطح رنگ ایجاد شود به راحتی قابلیت اصلاح دارند. در صورت اجرای صحیح دوام و پایداری بسیار بالایی دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>