اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

رنگ های ساختمانی جدید کنیتکس جزو ترکیباتی هستند که بیشتر در محیط های پرتنش مانند دیواره هایی که در معرض گرما یا رطوبت قرار دارند استفاده می شود. رنگ های کنیتکس تشکیل شده از پرلیت، پنبه نسوز و رزین های رنگی هستند. این رنگ ها به جهت ایجاد یک نوع طرح چرمی قابلیت استفاده به عنوان رنگ نمای ساختمان را نیز دارند. اگرچه می تواند در بخش داخلی ساختمان نیز در اتاق ها و سایر نقاط از آن ها استفاده کرد. عمدتا در سه نوع بافت درشت، متوسط و ریز قابلیت اجرا دارند.

بافت درشت آن ها برای سازه هایی که دارای سطح ناهمواری هستند بکار می رود تا بتواند نقایص بستر کار را تا حدی پوشش دهند. بافت متوسط رنگ کنیتکس به دلیل داشتن دانه های پرلیت با ابعاد متعادل قابلیت اجرا در بخش خارجی ساختمان را دارند. بافت ریز آن نیز دارای دانه های ریز پرلیت است که معمولاً در بخش داخلی و همچنین نمای ساختمان قابلیت اجرا دارند.

رنگ ساختمانی مولتی کالر

رنگ های مولتی کالر همان طور که از نامشان پیداست تشکیل شده از چند رنگ مختلف هستند. در بستر و پس زمینه ی آن می توان از رنگ های پایه ای یکسان استفاده کرد که در روی آن رشته ها و رگه هایی از ترکیب چندین رنگ وجود دارد. به جهت نوع ساختار جدیدی که مولتی کالرها دارند نمی توان با هر ابزاری آن ها را روی سطح اعمال کرد.

دستگاه های اسپری معمولاً مناسب ترین ابزار برای اجرای این رنگ ها هستند. طرح های مولتی کالر و اصولا رنگ های ساختمانی جدید از جهاتی جزو گروه نقاشی ساختمان مدرن قرار می گیرند چرا که طرح ظاهری آن ها و همچنین بافتی که دارند فاصله بسیار زیادی با طرح های ساده و قدیمی دارد. یکنواخت نبودن رنگ های مولتی کالر بیشترین عامل برای پرکاربرد بودن آن هاست و طرفداران خاص خود را دارند.

رنگ های ساختمانی جدید نانو به واسطه نوع فناوری به خصوصی که در ایجاد ذرات و رنگدانه های آن بکار رفته باعث شده است تا قدرت چسبندگی بسیار بالایی داشته باشند. این رنگ ها قابلیت اجرا روی سطوح مختلف چوبی، سیمانی و گچی را دارند. نسبت به نوسانات دمایی محیط مقاوم هستند و وجود هوای بسیار سرد یا گرم تغییری در ساختار آن ها ایجاد نمی کند. در برابر رطوبت و نفوذ سیالات آبی مقاوم هستند و همین عامل باعث شده است تا ساختار سطوح دیواری به عنوان بستر کار همواره سالم باقی بماند.

رنگ های ساختمانی جدید نانو معمولاً ویسکوزیته بالایی دارند به همین دلیل می توانند تراکم رنگ بسیار مقاومی را در سطح کار ایجاد کنند. قابلیت اجرا به صورت بی رنگ یا شفاف را نیز دارند. رنگ های نانو در بازه های زمانی طولانی دچار تغییر رنگ یا کدری نمی شوند. به همین دلیل همواره می توانند ظاهر مسطح و زیبای خود را حفظ کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>