اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

رنگ ساختمان استخوانی یکی از زیباترین گروه های رنگی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و در بخش داخلی ساختمان به وفور در حال استفاده می باشد. این رنگ تنوع بالایی در مجموعه خود دارد به طوریکه می توان با اعمال یکسری تکنیک های ترکیبی به رنگ هایی چون استخوانی کرم، روشن و یا تیره دست یافت. خصوصیت بارزی که این نوع از رنگ ها در ماهیت خود دارند سازگاری و هماهنگی لازم با دیگر رنگ ها و دکوراسیون منزل است.

معمولاً به اینگونه رنگ ها با چنین ویژگی هایی رنگ های خنثی می گویند چرا که لازم نیست چندان محیط اطراف را متناسب با آن ها تنظیم و یا تغییر دهید زیرا رنگ ساختمان استخوانی هم خوانی لازم با هر نوع فضایی را دارد.

رنگ ساختمان استخوانی از نوع روغنی از جمله ترکیبات پر مصرف در دایره وسیع اینگونه از رنگ ها می باشد که به واسطه سطح براق و مسرت بخشی که پس از خشکی کامل ایجاد می کند همواره مورد توجه قرار گرفته است. اصولا رنگ های تماماً سفید به نسبت این رنگ به آن صورت طرفداران بالایی ندارد. اما رنگ ساختمان استخوانی در یک محیط پر نور نه تنها دارای یک کنتراست کنترل شده است بلکه شفافیت خوبی نیز از خود ارائه می دهد.

رنگ روغنی استخوانی بسیار به صرفه هستند و می توانند در یک حجم رنگ به نسبت پایین یک محیط با دیوارهای وسیع و با مساحت بالا را رنگ آمیزی کنند. درواقع این طرز عملکرد رنگ اصولاً مرتبط با بالا بودن نرخ گسترش آن است. دقیقاً مزیتی و ویژگی اصلی رنگ های استخوانی این است که نرخ گسترش بالایی دارند. همین امر سبب می شود تا هزینه های شما به مراتب کنترل و بهینه باشد.

به طور کلی ترکیب رنگ یک نوع مهارت به خصوصی است که در عملیات رنگ آمیزی مورد استفاده قرار می گیرد. ما نمی توانیم یک حجم دلخواهی از چند ماده رنگی را جهت به دست آوردن یک نوع رنگدانه خاص با یکدیگر ترکیب کنیم. زیرا در این حالت نه تنها آن رنگدانه به خصوصی که مد نظر ما است حاصل نمی شود بلکه رنگ کاملا از بین می رود. به همین دلیل اصول خاصی را در عملیات ترکیب باید رعایت کنیم. در مورد رنگ ساختمان استخوانی، رنگ های مذکور در قسمت قبل یعنی رنگ سفید، گل ماش، مشکی و یا زرد هر کدام لازم است که با حجم و وزن مشخصی با یکدیگر ترکیب شوند.

حجم مورد نظری که برای ایجاد رنگ استخوانی روشن باید با یکدیگر ترکیب کنیم برای یک جرم چهار کیلویی شامل چهار کیلو رنگ سفید خام، به مقدار پنج قطره گل ماش، و همچنین دو قطره رنگ مشکی است. برای ایجاد رنگ استخوانی کرمی لازم است که چهار کیلو رنگ سفید خام، پنج قطره گل ماش، دو قطره مشکی و به میزان بسیار کمی زرد استفاده کنیم.

برای نوع تیره نیز چهار کیلو سفید خام، هشت قطره گل ماش، و دو قطره هم مشکی لازم داریم. رنگ گل ماش همان طور که می دانید به رنگ خردلی و قهوه ای روشن و مابین این دو است که برای به دست آورن رنگ های استخوانی به وفور استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>