اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارچه

صنعت پوشاک یکی از صنایع مهم در ایران است زیرا لباس جزو ضروریات زندگی است. یکی از مواد اولیه مورد نیاز برای این صنعت، پارچه است که حتما باید به مقدار کافی در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد. با توجه به اینکه تولید داخلی پارچه جوابگوی نیاز صنعت پوشاک نیست، واردات پارچه از کشورهای مختلف از جمله چین انجام می شود. در حال حاضر بازرگانان ایرانی با بازرگانان چینی معاملات مختلفی را انجام می دهند و پارچه مورد نظر برای کشور را تامین می کنند.

صنعت پوشاک کشور نیاز زیادی به پارچه های وارداتی دارد و باید برای این موضوع از تمامی ظرفیت های ممکن استفاده کرد. کشور چین یکی از بهترین مراکز برای واردات این محصول است. چین بعد از کشور آمریکا دومین اقتصاد برتر دنیا را به خود اختصاص داده و به شکوفایی اقتصادی بالایی دست پیدا کرده است. میزان تولید پارچه مرغوب در این کشور بسیار بالا است و یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان جهان در این حوزه شناخته می شود.

این کشور رابطه دوستانه ای با ایران دارد و به همین علت انجام دادوستد های مالی با کشور چین و انجام واردات از آن کار آسانی است. نکته مهم بعدی قیمت مناسب پارچه های چینی است. با توجه به شرایط اقتصادی موجود، عامل قیمت برای مرد از اهمیت بالایی برخوردار است. وارد کردن پارچه های چینی باعث می شود که قیمت نهایی پوشاک نیز کااهش پیدا کند و بخش بیشتری از مردم این خدمات را دریافت کنند.

شما برای وارد کردن پارچه به کشور باید حتما از قوانین مربوطه مطلع باشید و همه آن ها را به خوبی اجرا کنید. بعد از اینکه شما قرارداد خرید را با شرکت چینی امضا کردید، باید یک شرکت حمل ونقل معتبر را پیدا کنید و با آن برای حمل بار شما قرارداد ببندید. همچنین برای اینکه بار شما از گمرک کشور خارج شود باید از شرکت بازرگانی ترخیص کالا کمک بگیرید چون انجام این کارها برای شما به صورت جداگانه سخت خواهد بود.

شما باید برای وارد کردن پارچه به کشور از وزارت صمت مجوز مربوطه را دریافت کنید. در واقع قبل از اینکه قرارداد خود را با شرکت چینی ببندید، حتما از ممنوع نبودن واردات این کالا اطمینان کافی حاصل کنید. با توجه به حساسیت هایی که در امر واردات پارچه وجود دارد، حتما از قوانین موجود در این زمینه پیروی کنید تا مشکلات بعدی برای شما ایجاد نشود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>