اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یک فعال بخش حمل ونقل جاده ای کالا پیشنهاد داد شرکت های تعاونی حمل ونقل خود راننده برای حل مشکلات موجود در این صنف تشکیل شود.

به گزارش تین نیوز، این فعال بخش حمل ونقل جاده ای در پیامی که در شبکه های اجتماعی و گروه های تلگرامی مرتبط با رانندگان و کامیونداران منتشر کرد، گفت: در کشورهای پیشرفته حمل ونقل را شرکت ها انجام می دهند شرکت هایی که با سرمایه گذاری یک یا چند نفر تأسیس شده و نرخ حمل ونقل را براساس فاکتورهایی انتخاب می کنند که هم سود سرمایه و هم خود سرمایه بازگشت داده شود.

وی اظهار کرد: در گذشته شرکت هایی از این قبیل در ایران شروع به کار کردند که بعد از انقلاب به دلایلی ازجمله وابستگی به رژیم سابق و یا مسایل دیگر ازبین رفتند و مصادره شدند.

این فعال بخش حمل ونقل جاده ای تأکید کرد: بعد از انقلاب شرکت هایی مانند آبادان سوسنگرد و خرمشهر و بازرگان به وجود آمدند که به علت تورم و مشکلات دیگر همگی خودروهای خود را واگذار کردند و به مانند شرکت های موجود فقط بار می گرفتند و کامیون های خود راننده بار آنها را حمل می کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از آن پایانه ها به وجود آمد و توزیع بار را به عهده گرفت به طوری که بار را شرکت ها به ستاد اعلام بار می دادند و ستاد، بارها را توزیع می کرد تا این که طرح ها وایده های جدیدی به عرصه حمل وارد شد که دست شرکت ها را به بهانه مدرنیزه کردن باز و باز تر می کرد.

وی افزود: مدرن کردن؛ سیستم درست کردن نیست، کامپیوتری کردن یا نوبت دهی مجازی نیست، مدرن کردن نیاز به سرمایه گذاری دارد و به معنی اجازه فعالیت دادن به سرمایه گذار طبق قواعد و قوانین است.

این فعال بخش حمل ونقل با بیان این که در حال حاضر هیچ شرکتی توان چنین سرمایه گذاری را ندارد، گفت: وقت آن رسید ه است که یک شرکت یا چندین شرکت سهامی توسط همین کامیونداران تشکیل شود.

وی تأکید کرد: همچنین طرح تشکیل شرکت های تعاونی حمل و نقل خود راننده به شرط حذف هزینه های واسطه گری بسیار عالیست چون اگر تعاونی رانندگان هم بخواهد خودش تبدیل به باربری شود بازهم درگیر فساد می شود.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
تهرانی:
سلام فروش کشنده نو و دست دوم با شرایط ویژه
پاسخ زینگ:
سلام. جهت خرید و فروش ماشین سنگین و قطعات و خدمات مرتبط، به فروشگاه زینگ مراجعه نمایید

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>