اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارچه

انجام واردات پارچه از کشور چین کار دقیق و حساسی است و باید تمام نکات لازم در این مورد لحاظ شود. سعی کنید تمامی خرید های خود را از شرکت های مجوزدار و مطرح چینی انجام دهید تا برای شما درادامه مشکلی ایجاد نشود. برای وارد کردن این کالای مهم به کشور حتما از راه های قانونی استفاده کنید.

درست است که در این حالت باید هزینه های تعرفه را پرداخت کنید ولی امنیت بار شما به صورت صددرصدی تامین خواهد شد. قبل از اینکه بخواهید واردات این محصول را در حجم بالا انجام دهید، حتما کارهای مربوط به بازاریابی را در صنعت نساجی انجام دهید و از وجود مشتری برای محصولات خود اطمینان حاصل کنید.برای اطمینان بیشتر با کمک گرفتن از منابع مختلف، میزان نیاز مردم را تخمین بزنید و حجم واردات را بر اساس آن تعریف کنید.

در این حالت حتما تمامی پارچه های وارداتی به فروش می رسند و شما نیز به سود مناسبی دست خواهید یافت. معمولا در هر فصل نوع خاصی از پارچه در بین مردم استفاده می شود پس حتما در انتخاب نوع پارچه و حجم آن در واردات دقت لازم را داشته باشید. مسلما اگر این نکات ساده را جدی بگیرید، واردات پارچه و منسوجات آن برای شما سودآوری مناسبی خواهد داشت.

صنعت پوشاک در ایران بسیار وسیع است و برای تامین مواد اولیه آن باید واردات پارچه و دیگر مواد اولیه در دستور کار قرار بگیرد. انجام مراحل مربوط به این کار دارای جزئیات زیادی است که انجام همه آن ها برای شما کاری دشوار خواهد بود. از همین رو در چنین مواقعی می توانید از شرکت های بازرگانی معتبر در این زمینه کمک بگیرید.

اگر شما پارچه های باکیفیت و گران قیمت را وارد کرده باشید، باید هزینه بیشتری بابت تعرفه گمرکی پرداخت کنید. معمولا قبل از اینکه بار پارچه شما در چین بارگیری شود، باید مسئل بازبینی کیفی محصول را بررسی کند و در صورت نیاز اصلاح آن را به صادر کننده بسپارد. این نظارت کیفی نیز دارای هزینه مربوط به خود است که جزو تعرفه گمرکی محاسبه می شود. البته در بیشتر موارد این هزینه را صادرکننده پارچه پرداخت می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>