اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوازم یدکی

یکی از روش های اصلی که برای واردات کالا از چین وجود دارد، مراجعه به بازارهای عمده مخصوص هر کالا است. شما هم برای واردات قطعات یدکی خودرو سنگین یا سبک مورد نظر خود می توانید به بازارهای تخصصی مراجعه کنید تا به مزایای ارزشمندی برسید.

جالب است بدانید که در چین بازارهای قطعات خودرو علاوه بر نوع خودرو، بر اساس سبک قطعات نیز دسته بندی می شوند. برای مثال می توانید به بازاری مراجعه کنید که در آن فقط تسمه های خودرو به فروش می رسند. البته که در ادامه این بخش از مطلب چند بازار خودرویی چین را معرفی خواهیم کرد.

Kunshan Golden

کونشان گلدن یکی از بازارهای مناسب در چین است که لوازم یدکی انواع خودروی سبک و سنگین را عرضه می کند. در این بازار به انبوهی از قطعات خودرویی دسترسی دارید و به راحتی می توانید لیست محصولات وارداتی خود را تکمیل کنید. البته که این بازار تنها به سبک خودرو یا قطعه محدود نیست و برای واردات کالاهای متنوع انتخاب بهتری محسوب می شود.

Guanzhou C&Y Filter

افرادی که در زمینه واردات لوازم یدکی خودرو روی فیلترها تمرکز دارند، بدون شک باید به طور مستقیم از این بازار بزرگ کمک بگیرند. بازار فیلتر گوانجو یکی از بزرگ ترین مراکز خرید خودرویی است که در آن می توان انواع فیلتر هوا، روغن، کابین و بنزین انواع خودروهای سبک و سنگین را پیدا کرد. به همین دلیل برای واردات تخصصی فیلتر و قطعات یدکی خودروی سنگین باز هم این بازار به شما کمک خواهد کرد.

Ningbo Misheng

نینگبو میشنگ جزو دیگر بازارهای چین است که به صورت تخصصی در عرضه عمده لوازم یدکی فعالیت دارد. همچنین نینگبو میشنگ جزو توزیع کنندگان معتبر کشور چین است و در شهرهای مختلفی دارای نمایندگی است. به همین دلیل اگر قصد دارید که قطعات یدکی مختلف شامل قطعات موتوری و الکتریکی را وارد کنید، توصیه می کنیم که از این توزیع کننده کمک بگیرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>