اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یراق

اگر قصد دارید که یراق آلات را از بازارهای کشور چین خریداری کنید و به داخل کشور بفرستید، روش های مختلفی را پیش رو خواهید داشت. به طور کلی روش های گوناگون واردات نیز با توجه به شرایط بازار یا گمرکات مزایا و معایب متنوعی را در اختیارتان قرار می دهند. به همین دلیل باید روش مناسبی را انتخاب کنید تا به سوددهی مناسبی برسید. در حال حاضر دو روش برای خرید و واردات یراق آلات کابینت از چین وجود دارند که عبارتند از:

  • خرید یراق آلات از سایت های اینترنتی یا به طور مستقیم از تولید کننده
  • مراجعه به بازار و خرید حضوری

متاسفانه افراد زیادی به جزئیات این روش ها آشنا نیستند و با اطلاعات کمی در مسیر واردات قرار می گیرند. به همین دلیل ممکن است که در طی مراحل واردات کالا با مشکلات و زیان های مالی شدیدی مواجه شوند.

خرید آنلاین از طریق سایت های چینی

یکی از راه هایی که برای واردات یراق آلات کابینت وجود دارد، استفاده از سایت های فروش چینی است. برای مثال فرض کنید که قصد دارید واردات لولای کابینت به کشور را انجام دهید. در کشور چین سایت های زیادی هستند که این دسته از یراق آلات کابینت را به فروش می رسانند. همچنین امکان خرید آن ها از طریق سایت های رسمی تولیدکنندگان وجود دارد.

اما خرید از سایت های چینی قبل از سفر یا هنگام اقامت نکات خاص خودش را به همراه دارد. اول از همه باید از اعتبار سایت مورد نظر مطمئن شد تا دیگر نگرانی خاصی برای تحویل صحیح کالا وجود نداشته باشد. همچنین در این روش باید زمان بندی دقیقی جهت دریافت سفارشات و تحویل آن ها به گمرک انجام شده تا تمامی مراحل واردات طبق برنامه اجرا شوند.

مراجعه حضوری به بازارها

دومین و پرکاربردترین راهی که برای واردات یراق آلات کابینت از کشور چین وجود دارد، مراجعه به بازارهای بزرگ این کشور است. در این روش شما به بازارها و فروش های این یراق آلات کابینت چین مراجعه کرده و محصولات مورد نظر را ثبت سفارش می کنید. سپس توزیع کنندگان محموله را به شما تحویل داده تا سایر مراحل واردات را انجام دهید.

این روش برای واردات جک کابینت یا سایر یراق آلات بسیار محبوب تر است؛ زیرا امتیازات ارزشمندی را در اختیار بازرگانان قرار می دهد. در این روش خرید مطمئن تری را تجربه خواهید کرد و می توانید با شناخت بیشتری نسبت به محصولات واردات اقدام کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
رشید باستان :
درخواست لوازم یراق کابینت مستقیم از چین
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>