اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یراق

بدون شک چین عنوان بزرگ ترین کشور تولید کننده جهان را یدک می کشد و متنوع ترین تولیدی ها را در دل خود دارد. یکی از دسته کالاهایی که در این کشور تولید می شوند، یراق آلات کابینت هستند. قطعاتی مانند لولای درب کابینت یا جک های گازی و روغنی جزو همین یراق آلات محسوب می شوند. همچنین نیاز بالایی از این قطعات در کارگاه های تولید کابینت، سرویس خواب و… وجود دارد. به همین دلیل واردات یراق آلات کابینت از کشور چین تجارتی پرسود برای شما خواهد بود.

در حال حاضر تاجران زیادی در کشور هستند که یراق آلات ساخت کابینت را از چین وارد می کنند. این افراد به تنوع بالایی از این کالاها در کشور چین دسترسی دارند. به همین خاطر طیف گسترده ای از محصولات مانند یراق آلات سربی یا آلومینیومی را به بازار کشور می فرستند.

شاید شما هم قصد واردات لولای کابینت یا سایر یراق آلات را دارید و نمی دانید چگونه و از کجا این کار را انجام دهید. به طور کلی در شهرهای مختلف چین مانند شنجن، گوانجو و… بازارهای بزرگی قرار دارند که به صورت تخصصی در زمینه عرضه یراق آلات کار می کنند. این بازارها بهترین انتخاب برای خرید هستند؛ زیرا تنوع بالایی از محصولات را در اختیار شما قرار می دهند.

شما با توجه به شرایطی که دارید، می توانید به یکی از این بازارها مراجعه کنید. برای مثال بازارهای شهرهای ارزان تر از نظر اقامت برای افراد با بودجه کمتر مناسب تر خواهند بود. در این بخش از مطلب نیز چند بازار و توزیع کننده یراق آلات کابینت کشور چین را معرفی خواهیم کرد که عبارتند از:

  • Guangdong
  • Hebei
  • Winall Trading
  • Teng-hui

موارد بالا جزو تولیدکنندگان و بازارهای بزرگ مناسب چین برای واردات یراق آلات کابینت هستند. با شناخت بهتر این بازارها دیگر در مسیر واردات یراق آلات مورد نظر خود گمراه نخواهید شد. با چنین شرایطی نیز تجارتی پرسود را تجربه خواهید کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
اسلام آقاپور :
خریداریراق آلات کابینت
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>