اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یراق

در حال حاضر تاجران زیادی در کشور هستند که یراق آلات ساخت کابینت را از چین وارد می کنند. این افراد به تنوع بالایی از این کالاها در کشور چین دسترسی دارند. به همین خاطر طیف گسترده ای از محصولات مانند یراق آلات سربی یا آلومینیومی را به بازار کشور می فرستند.

اگر قصد دارید که در واردات خود از زیان های مالی جلوگیری کنید، باید نکات طلایی این بخش را در نظر بگیرید. اول از همه قبل ثبت سفارش در سایت ها یا فروشگاه های یراق آلات کابینت از اعتبار آن ها مطمئن شوید. همچنین در هنگام ثبت سفارش نیازی نیست که تمامی مبلغ فاکتور را بپردازید، بلکه 20 درصد مبلغ در ابتدا و باقی آن را هنگام تحویل سفارش پرداخت کنید. در نهایت نیز همیشه قیمت را با فروشنده نهایی کرده و از وی تخفیف بگیرید.

یکی از مهم ترین کارهایی که باید برای واردات یراق آلات کابینت انجام دهید، محاسبه ی تعرفه گمرکی است. سازمان گمرکات بین المللی کشور تعرفه های ردیف 8302 را برای واردات یراق آلات فلزی طراحی کرده است. به همین دلیل برای محاسبه تعرفه گمرکی خود باید به این ردیف مراجعه کنید. برای مثال اگر قصد واردات جک کابینت را دارید، باید ردیف را پیدا کرده و با توجه به ارزش محموله تعرفه را بپردازید.

شاید شما هم قصد واردات لولای کابینت یا سایر یراق آلات را دارید و نمی دانید چگونه و از کجا این کار را انجام دهید. به طور کلی در شهرهای مختلف چین مانند شنجن، گوانجو و… بازارهای بزرگی قرار دارند که به صورت تخصصی در زمینه عرضه یراق آلات کار می کنند. این بازارها بهترین انتخاب برای خرید هستند؛ زیرا تنوع بالایی از محصولات را در اختیار شما قرار می دهند.

اگر قصد دارید که یراق آلات را از بازارهای کشور چین خریداری کنید و به داخل کشور بفرستید، روش های مختلفی را پیش رو خواهید داشت. به طور کلی روش های گوناگون واردات نیز با توجه به شرایط بازار یا گمرکات مزایا و معایب متنوعی را در اختیارتان قرار می دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>