اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تسباب بازی

بدون شک در بازار اسباب بازی چین محدودیتی از نظر مدل یا سبک طراحی وسایل بازی وجود ندارد. به همین دلیل بازرگانان با دست باز می توانند محصولات مورد نظرشان انتخاب کنند و به بازار داخلی بفرستند. اما به طور کلی باید قوانین کشور برای وارد اسباب بازی ها رعایت شود؛ زیرا ورود برخی از وسایل بازی مجاز نیست. در این بخش از مطلب قصد داریم تا سه مورد از محبوب ترین اسباب بازی های وارداتی را از چین معرفی کنیم. همچنین در بخش نهایی با برخی قوانین واردات اسباب بازی آشنا خواهید شد.

بازی های ساختنی سبک (Lego)

اسباب بازی هایی که با نام لگو (Lego) مشهور هستند، یکی از محبوب ترین مدل های موجود برای واردات اسباب بازی از چین محسوب می شوند. این دسته از وسایل بازی در فروشگاه های عمده اسباب بازی زیادی یافت شده و گزینه خوبی برای خرید است؛ زیرا از نظر تنوع مدل ها و قیمت در جایگاه مناسبی قرار دارد. همچنین اسباب بازی های ساختنی لگو در بازار داخلی کشور به شدت پرطرفدار هستند و فروش خوبی دارند. به همین دلیل بازرگانان آن ها را برای واردات در اولویت قرار می دهند.

ماشین های شارژی

جالب است بدانید که کشور چین جزو بزرگ ترین تولید کنندگان ماشین های شارژی در کل دنیا است. این کشور مدل های کوچک ماشین های کنترلی تا سری های که قابلیت حمل دو کودک را دارند در کارخانه های خود تولید می کند. همچنین این دسته از اسباب بازی های وارداتی با قیمت ایده آل در چین قابل خریداری هستند و با سود مناسبی در کشور به فروش می رسند. ناگفته نماند که برخی از بازارهای اسباب بازی چین به صورت تخصصی ماشین های شارژی را عرضه می کنند.

اسباب بازی های پلاستیکی

اسباب بازی های پلاستیکی جزو آیتم هایی هستند که در بیشتر محموله های واردات اسباب بازی وجود دارند. چنین اسباب بازی هایی معمولا قیمت چندان بالایی ندارند و برای بازرگانان دارای سرمایه اندک گزینه مناسبی محسوب می شوند. همچنین اسباب بازی های پلاستیکی چینی به دلیل ظاهر جذاب و قیمت مناسب خود نیز از فروش قابل توجهی برخوردار هستند. به همین دلیل اگر وسایل بازی پلاستیکی را از چین وارد کنید، احتمالا سود خوبی کسب خواهید کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>