اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسباب بازی

اگر قصد دارید که از چین اسباب بازی وارد کنید، باید به صورت مستقیم به بازارهای اسباب بازی این کشور سر بزنید. در شهرهای گوناگون چین بازارها و مراکز خرید بسیار بزرگی وجود دارند که به طور تخصصی در زمینه عرضه عمده انواع اسباب بازی فعالیت می کنند. به همین دلیل فضای مناسبی برای انتخاب محصولات و لیست محموله شما هستند. در ادامه این بخش از مطلب نیز چند بازار بزرگ را معرفی خواهیم کرد.

Toys R Us

مجتمع Toy R Us یکی از بزرگ ترین مراکز خرید اسباب بازی در کشور چین محسوب می شود. این برند که اصالت آمریکایی دارد، در چین نیز دارای شعب مختلفی است. دقت داشته باشید که اسباب بازی های این فروشگاه از نظر کیفیت و طراحی در سطح بالایی قرار دارند. به همین دلیل برای خرید هر اسباب بازی از Toys R Us باید مبلغ قابل توجهی را در نظر بگیرید. برای مثال برای خرید هر اسباب بازی شارژی در این فروشگاه حداقل 200 یوان باید بپردازید.

Bao Da Xiang

بائو دا شیانگ جزو فروشگاه های زنجیره ای اسباب بازی در کشور چین محسوب می شود. این فروشگاه گزینه خوبی برای واردات اسباب بازی از چین است؛ زیرا شعب آن در پکن و شانگهای زیاد هستند. با وجود چنین شرایطی دسترسی بازرگانان به فروشگاه ها ساده تر شده و تأثیر مثبتی روی هزینه های می گذارد. همچنین بائو دا شیانگ از نظر قیمتی نیز وضعیت کامل مناسبی دارد.

Ay Ying Xi

اگر قصد دارید که با هزینه مناسبی از چین اسباب بازی وارد کنید، آی ینگ شی مرکز خرید ایده آل شما خواهد بود. دقت داشته باشید که این مرکز خرید جزو ارزان ترین موارد موجود برای واردات اسباب بازی است. همچنین در این فروشگاه می توان انبوهی از اسباب بازی پلاستیکی را پیدا کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>