اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسباب بازی

واردات اسباب بازی از کشور چین یکی از روش های تجارت با این غول تولید کننده دنیا است. در کشور چین فروشگاه ها، مراکز خرید و تولید کنندگان زیادی در زمینه اسباب بازی فعال هستند. به همین دلیل هم بازار قدرتمندی برای این وسایل بازی جذاب وجود دارد. همچنین شما به عنوان بازرگان می توانید به چین سفر کنید و با واردات اسباب بازی سودآوری ایده آلی داشته باشید.

بدون شک در بازار اسباب بازی چین محدودیتی از نظر مدل یا سبک طراحی وسایل بازی وجود ندارد. به همین دلیل بازرگانان با دست باز می توانند محصولات مورد نظرشان انتخاب کنند و به بازار داخلی بفرستند. اما به طور کلی باید قوانین کشور برای وارد اسباب بازی ها رعایت شود؛ زیرا ورود برخی از وسایل بازی مجاز نیست.

طبق قوانین کلی گمرکات کشور واردات انواع اسباب بازی مستلزم پرداخت 26 درصد حقوق ورودی و 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده است. همچنین در ردیف 95030090 تعرفه های گمرکی می توانید جزئیات کاملی از هزینه های واردات وسایل بازی را ببینید. اما بر اساس قوانین اخیر، اسباب بازی در گروه 10 کالاهای وارداتی قرار گرفته است. به همین دلیل سود بازرگانی به دو برابر حالت عادی افزایش می یابد و بازرگانان باید 48 درصد حقوق ورودی را بپردازند.

نکات طلایی که باید برای واردات اسباب بازی بدانید!

متاسفانه درصد زیادی از بازرگانان تازه کار به قوانین واردات اسباب بازی هیچ شناختی ندارند. به همین دلیل در هنگام خرید اسباب بازی ها در چین محصولاتی را انتخاب می کنند که مجاز نیستند. برخی از این اسباب بازی ها که اجازه واردات ندارند، عبارتند از:

  • عروسک های باربی با مسائل اخلاقی
  • ربات های خشونت آمیز
  • اسباب بازی های دارای تصاویر نامناسب روی بسته بندی
  • عروسک های دارای اندام های که مشخص کننده جنسیت هستند
  • انواع اسباب بازی موزیکال با ترانه های غربی

موارد بالا گزینه های محدودی هستند که وارد کنندگان را دچار مشکل می کنند. همچنین باید بدانید که برخی از اسباب بازی ها نیاز به مجوز از کانون پرورشی فکری کودکان و استاندارد دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>