اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات

امروزه افرادی بسیاری به دنبال وارد شدن به دنیای واردات و سودآوری از این بیزینس هستند. این کسب وکار که در میان بازرگانان و سرمایه گذاران محبوب است، نیازمند یک رکن اساسی می باشد و آن هم سرمایه اولیه برای شروع است. مقدار سرمایه در این فعالیت تجاری می تواند برای هر شخصی متفاوت باشد، برای مثال افرادی که قصد دارند نسبت به واردات ماشین آلات اقدام کنند، سرمایه بیشتری می خواهند تا افرادی که قصد واردات مواد اولیه صنایع را دارند.

دریافت کارت بازرگانی، اولین گام برای ورود به دنیای جذاب اما چالشی واردات است. این کارت الزامی برای وارد کردن کالا به کشور می باشد و بدون آن نمی توانید نسبت به واردات هیچگونه کالایی اقدام کنید. کارت بازرگانی اعتبار یک ساله دارد و پس از اتمام اعتبار آن باید کارت خود را تمدید کنید.

یکی از شرایط دریافت کارت بازرگانی در کشور ایران داشتن 21 سال تمام است. همچنین شما باید در زمینه های تجاری حداقل سه سال تجربه معتبر داشته باشید تا بتوانید برای این کارت درخواست دهید. اگر در گذشته ورشکسته شده باشید، کار شما برای اخذ کارت بازرگانی کمی سخت خواهد شد.

شروع واردات نیازمند سرمایه اولیه است که به نسبت کالایی که قصد واردات آن را دارید، متغیر است. برای مثال افرادی که قصد دارند کالاهای گران قیمتی مانند ماشین آلات سنگین وارد کنند، علاوه بر هزینه زیادی که باید برای خرید و دریافت آن ها پرداخت کنند، باید هزینه ای گزاف برای نگه داری و ترخیص در گمرک نیز بپردازند.

خبر خوب برای افرادی سرمایه اولیه مناسبی ندارند این است که یک روش برای ورود به دنیای واردات وجود دارد که نیازمند سرمایه اولیه ندارد. اما این روش نیاز به قدرت و دانش بازریابی دارد که باید برای فروش محصولات کمپانی های داخلی تلاش کنید. در این روش شما باید با اطلاع از نیاز شرکت ها به مواد اولیه به دنبال آن در کشورهای خارجی باشید. به عبارتی دیگر باید بتوانید محصولات یک شرکت را به یک شرکت دیگر بفروشید و سود خود را دریافت کنید.

پیش از آن که بخواهید یک مقدار سرمایه اولیه برای واردات کالا به کشور در نظر بگیرید، باید بدانید که کدام کالاها مورد نیاز بازار مصرفی داخلی است. دانستن این نکته به شما کمک می کند تا با سرمایه کم نیز بتوانید وارد این کسب وکار شوید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>