اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

موبایل

واردات به ایران یکی از پرسوترین تجارت های موجود در کشور ما است اما در صورتی که شرایط مناسب برای آن فراهم شود. یکی از این شرایط مهم، شناخت کالاهایی است که هم فرآیند وارد کردنشان آسانتر است و مشتری بیشتری در داخل دارند و هم حاشیه سود بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند.

یک حرکت هوشمندانه برای انجام تجارت واردات، دست گذاشتن روی محصولاتی است که کمتر در میان کالاهای وارداتی به ایران مورد توجه قرار می گیرند. یکی از این کالاها لوازم جانبی و قطعات داخلی انواع لوازم الکتریکی است. که در فرآیند تعمیر وسایل برقی مختلف در ایران کاربرد دارند. در خیلی از موارد وسایل برقی خراب شده در ایران را می توان با جایگزینی یک قطعه داخلی سالم به جای قطعه از کار افتاده، به درستی تعمیر کرد و دستگاه را مجددا به کار انداخت.

در حالی که به دلیل موجود نبودن این قطعه در ایران و باقی ماندن آن پیش تولید کننده اصلی، افراد مجبور به دور انداختن وسیله برقی خود و خرید یک محصول جدید می شوند که هزینه بالایی در بر دارد. اگر شما بتوانید با چند تعمیرکار فنی در این زمینه مشورت کنید و لوازم مورد نیاز آنها برای تعمیر وسایل مختلف را شناسایی کنید، این امکان را دارید که با خرید آنها از کشور تولید کننده (در اکثر موارد کشور چین) و فروش آن به تعمیرکاران ایرانی، حاشیه سود خوبی برای خودتان بسازید.

واحد های تولیدی بسیاری در ایران وجود دارند که برای شروع کارشان نیاز به استفاده از مواد اولیه شیمیایی مختلف دارند. شما می توانید با کمی تحقیق در واحد های تولیدی مختلف در ایران لوازم مصرفی آنها را بشناسید و با کسب مجوز های لازم اقدام به خرید آن از کشور های مختلفی مانند چین کرده و بعد از تحویل گرفتن بار نیز آن را به کارخانه های مختلف در ایران به فروش برسانید.

البته نکته خیلی مهم در واردات این مورد از لیست کالاهای وارداتی به ایران، حساسیت بالای مجوز های لازم برای تجارت آنها است. در حقیقت انحصار واردات برخی از این مواد اولیه در اختیار ارگان های خاصی است و همه تجار اجازه ورود به آن حوزه ها را ندارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>