اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین

اگر قصد شروع تجارت واردات به ایران را دارید، می توانید چین را در صدر لیست بهترین کشورها برای واردات به ایران قرار بدهید. کشور چین به دلیل برخورداری از صنایع تولیدی به شدت متنوع و کارآمد در همه زمینه ها، اصلی ترین کشور تولید کننده در دنیا به حساب می آید و نه تنها برای ایران بلکه برای هر کشور دیگری نیز انتخاب درجه یکی برای واردات به شمار می رود.

قوانین دولت چین برای امر صادرات دست و پاگیر نیست و همچنین تولید کنندگان در این کشور، محصولات مورد نظر شما را با هر کیفیتی که بخواهید و در طرح های سفارشی تان برای شما آماده می کنند و با وسایل نقلیه مختلفی مانند کشتی و هواپیما به مقصد مورد نظر شما می فرستند.

چین به عنوان یکی از بهترین کشورها برای واردات معضل تامین کننده را برای شما حل کرده است و شما هیچ مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. شما می توانید همین حالا از طریق اینترنت به سایت هایی مثل علی بابا مراجعه کنید و تولید کنندگان مختلف چینی را با محصولاتشان به صورت یکجا مشاهده کنید. شما می توانید به راحتی از طریق این سایت ها با تولید کنندگان چینی مکالمه کنید و برای گرفتن خدمات بهتر و پرداخت هزینه کمتر، مشغول چانه زنی با آنها شوید.

از دیگر مزایای واردات از چین به ایران می توانیم به شرایط پرداختی آسان اشاره کنیم. در معامله با بسیاری از فروشندگان چینی این امکان را دارید که با خرید تعداد عمده از محصول مورد نظرتان، قیمت بسیار پایین تری برای آن بپردازید که باعث صرفه اقتصادی بیشتر واردات برای شما می شود.

همچنین با اینکه طبق تحریم ها بین المللی اعمال شده بر روی ایران هیچ تاجری اجازه مراوده مالی با ایرانی ها را ندارد، اما قوانین کشور چین به عنوان یکی از بهترین کشورها برای واردات به ایران، در این زمینه سختگیری زیادی ندارد و خریدار ایرانی می تواند از راه های مختلفی مانند استفاده از یک واسطه مالی، پول فروشنده چینی را پرداخت کند که این مساله مزیت بزرگی برای تاجر ایرانی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>