اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لباس

کشور چین دومین اقتصاد بزرگ جهان و اولین شریک تجاری ایران در عرصه واردات است. چین همچنین از بزرگ ترین تامین کنندگان انواع پوشاک در جهان است. از مزایای واردات پوشاک از چین می توان به تنوع محصولات چینی در زمینه پوشاک، امکان هماهنگی با برندهای چینی و سفارشی سازی تولید پوشاک، قیمت پایین پوشاک چینی و کیفیت مناسب این محصولات اشاره کرد.

کشور چین با نام رسمی جمهوری خلق چین، کشوری واقع در شرق قاره آسیا است. چین با مساحت 961’596’9 کیلومتر مربع، چهارمین کشور پهناور جهان و با جمعیت بیش از 1٫407 میلیارد نفر، پرجمعیت ترین کشور جهان می باشد.

اقتصاد جمهوری خلق چین یک اقتصاد مختلط مبتنی بر بازار در حال توسعه است که برنامه ریزی اقتصادی را از طریق سیاست های صنعتی و برنامه های استراتژیک پنج ساله دربرمی گیرد. اقتصاد چین تحت سلطه شرکت های دولتی و شرکت های دارای مالکیت مختلط، شامل بخش خصوصی بزرگ داخلی و گشودگی به روی مشاغل خارجی در سیستمی است که به عنوان اقتصاد بازار سوسیالیستی توصیف می شود. شرکت های دولتی بیش از 60 درصد از ارزش بازار چین در سال 2019 را تشکیل می دادند.

کشور چین از سال 2010، با داده های متکی بر نوسان نرخ ارز بازار، دومین کشور از نظر تولید ناخالص داخلی اسمی بوده است. همچنین یک پیش بینی رسمی بیان می کند که چین تا سال 2028 به بزرگ ترین اقتصاد جهان در تولید ناخالص داخلی اسمی تبدیل خواهد شد. برخی از اطلاعات اقتصاد چین بر اساس آمار بانک جهانی در سال 2020 میلادی عبارتند از؛

  • تولید ناخالص داخلی: 14٫72 تریلیون دلار آمریکا
  • نرخ رشد تولید ناخالص داخلی: 2٫3 درصد
  • سرانه درآمد ناخالص ملی: 17٬200 دلار به ازای هر نفر
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>