اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلاستیک

مواد اولیه، قطعات پلیمری و انواع ظروف و لوازم پلاستیکی از جمله مهم ترین اقلام وارداتی از کشور چین به ایران هستند. کشور چین از کشورهایی در جهان است که همواره سعی در توسعه حجم صادرات خود به کشورهای دیگر جهان با تکیه بر تولید ملی دارد و از دیرباز تا کنون صنایع پلاستیک قدرتمندی نیز دارد. به همین دلیل در سال های اخیر همواره شاهد رشد واردات قطعات مختلف، به خصوص قطعات پلاستیکی از این کشور به ایران بوده ایم.

نحوه واردات لوازم پلاستیکی از کشور چین

کشور چین، در آسیای شرقی است و با ایران فاصله زیادی دارد، اما می توان گفت که شما برای انجام انواع واردات لوازم پلاستیکی، راهکارهای مختلفی پیش رو دارید. به طور کلی می توان گفت که باری انوام واردات از چین چهار روش عمده وجود دارد که دو راه آن زمینی هستند. اولین راه این است که کامیون های ترانزیت بار را منتقل کنند که به دلیل هزینه و زمان بسیار پیشنهاد نمی شوند.

راه بعدی قطار است که در ابتدا بار شما را به کشور روسیه خواهد برد. سپس می توانید با کمک یک قطار دیگر، بار مورد نظر را به ایران بیاورید. اما متداول ترین راه برای انجام واردات لوازم پلاستیکی، کشتی است. شما این امکان را دارید که با کشتی های باربری مستقیما از چین بار بزنید و بار خود را در ایران تحویل بگیرید. البته واردات بار از چین به کمک کشتی می تواند تا چند ماه طول بکشد.

راه بعدی که به دلیل هزینه های بالای خود مورد تقاضای کمتری قرار می گیرد، هواپیما است. هواپیماها این امکان را به شما خواهند داد تا بار خود را در مدت کمتر از 1 ماه و در برخی اوقات در حدود 1 هفته تحویل بگیرید. البته همانطور که می دانید هزینه باربری با هواپیما بیشتر از راه های دیگر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>