اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین

شما اگر بخواهید به عنوان یک تاجر به چین سفر کنید و از کارخانه های تولیدی آنجا بازدید به عمل آورید، لازم است که ابتدا یک بلیط رفت و برگشت هواپیما خریداری کنید و یک هتل ارزان قیمت را در یکی از شهرهای تولیدی این کشور رزرو کنید.علاوه بر این ها نیاز دارید که یک مترجم را برای چند روز در اختیار داشته باشید و دستمزد او را نیز باید بپردازید. اگر هزینه های خورد و خوراک این چند روز را هم به موارد قبلی اضافه کنیم، حدودا باید مبلغ 100 میلیون تومان بپردازید که پول زیادی محسوب می شود.

حداقل سرمایه برای واردات از چین

راه جایگزین برای اینکه بتوانید با حداقل سرمایه برای واردات از چین، این تجارت را شروع کنید این است که از راه دور و به وسیله اینترنت با تولید کنندگان چینی ارتباط برقرار کنید. شما می توانید به جای صرف هزینه های گزاف سفر حضوری، سایت های عمده فروشی مانند آمازون بیزنس، علی بابا یا تائوبائو را باز کنید و هر کالایی که دلتان می خواهد را سرچ کنید و با تامین کنندگان مختلف آن مذاکره کنید. در این روش شما احتیاج کمتری هم به مترجم دارید و می توانید از گوگل ترنسلیت استفاده کنید.

هزینه های بسته بندی و ارسال بار

روش هاش مختلفی هم برای بسته بندی و هم برای ارسال بار از چین به ایران وجود دارد که البته هزینه های متفاوتی نیز دارند. شما برای اینکه کمترین هزینه را برای ارسال بار خود بپردازید لازم است به این نکات توجه کنید: در مرحله انتخاب محصول سعی کنید به سراغ کالاهایی بروید که حجم آنها از یک جعبه کفش بیشتر نباشد. این موضوع باعث می شود که در زمان بسته بندی و ارسال محموله، حجم کلی سفارش عمده شما بزرگ نباشد و هزینه کمتری بابت آن بپردازید.

شما با حداقل سرمایه برای واردات از چین بهتر است از روش دریایی بار خود را از چین ارسال کنید. در این روش شما باید محموله خود را درون یک کانتینر اجاره ای داخل کشتی بگذارید ولی برای کاهش بیشتر هزینه تان در این مرحله پیشنهاد می کنیم که از کانتینرهای اشتراکی استفاده کنید. در این روش بار شما در کنار بار افراد دیگری درون یک کانتینر قرار می گیرد و اگر بار آن افراد توقیف شود، سفارش شما نیز همراه آنها توقیف می شود. این روش با وجود ریسک بالا اما صرفه جویی خوبی از لحاظ مالی برایتان دارد.

مطالعه قوانین و پرداخت کمتر مالیات

به منظور شروع تجارت با حداقل سرمایه برای واردات از چین، حتما به خاطر داشته باشید که قبل از نهایی کردن سفارش و پرداخت پول به حساب طرف چینی، قوانین مالیاتی و گمرکی ایران را مطالعه کنید و از وارد کردن اجناسی که تعرفه مالیاتی بالایی دارند، خودداری کنید. علاوه بر این هزینه های جداگانه اداره گمرک مرزی را نیز برای خدمات مختلفی مانند ترخیص بار، انبارداری، هزینه کارگر و… را نیز به طور حدودی محاسبه کنید تا تخمین درست تری در انتها داشته باشید.

پیشنهاد ما برای کاهش هزینه های گمرکی این است که برای ترخیص بارتان تاخیر نداشته باشید و همچنین از کالاهایی که تحت شرایط خاص نگهداری می شوند (مانند بعضی از کالاهای فاسد شدنی) خریداری نکنید تا اداره گمرک نیز پول بیشتری بابت نگهداری از آن از شما دریافت نکند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>