اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین

شما برای اینکه بتوانید با سرمایه کم در این بازار به موفقیت برسید لازم است که سراغ محصولاتی بروید که از دو ویژگی برخوردار باشند: اول اینکه نقد شوندگی بالایی در بازار داشته باشند یا احتمال بدهید به سرعت مشتری خودش را پیدا کند. دومین ویژگی این است که در عین نقد شوندگی نباید بازار اشباعی داشته باشد که رقابت در آن برای شما چالش برانگیز شود.

به طور مثال لباس یک کالای مصرفی است که همیشه مشتری دارد و به راحتی فروخته می شود، اما نه برای همه فروشندگان. در حقیقت کسانی می توانند در فروش لباس موفق عمل کنند که از قبل مشتری های خود را داشته باشند و به نوعی در این زمینه با سابقه به حساب بی آیند. در این مثال شما برای موفقیت در واردات از چین با سرمایه کم، لازم است لباسی را وارد کنید که همه فروشنده ها روی آن کار نکرده باشند و به نوعی بازار نیچ خود را در این محصول پیدا کنید.

پیدا کردن واحد های تولیدی کوچک

قدم بعدی شما برای خلق یک تجربه موفق در واردات از چین با سرمایه کم، تلاش برای پیدا کردن بهترین فروشنده ای است که با شرایط شما سازگاری داشته باشد. کشور چین به دلیل ساختار قوی که در بخش تولید ایجاد کرده است، راه را برای همه سرمایه داران باز گذاشته تا بتوانند به نسبت نیازشان از تولیدات این کشور استفاده کنند.

در حال حاضر واحد های تولیدی در چین به انواع مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام شرایط و قیمت مخصوص به خودشان را دارند. کارخانه های بزرگ تر تولیدات انبوه را به عنوان سفارش قبول می کنند و برای سفارشات کوچک قیمت بالاتری طلب می کنند. اما واحد های تولیدی کوچک چینی مخصوص سفارشات کم تعداد هستند ولی طبیعتا کیفیت کارشان از کارخانه های بزرگ پایینتر است.

زمانی که شما محصول نهایی خود را برای شروع واردات از چین با سرمایه کم پیدا می کنید، باید با توجه به شرایط مالی و زمانی خود، فروشندگانی را پیدا کنید که بتوانند در رنج قیمتی مد نظر شما و در بازه زمانی که می خواهید، کالای شما را تولید کرده و به دستتان برسانند. اکثر وارد کنندگانی که با سرمایه کم وارد این تجارت می شوند به سراغ تولیدی های کوچک چینی می روند.

پیش بینی هزینه های قانونی واردات

در همه کشورها قوانین خاصی برای فعالیت در حوزه واردات وجود دارد و کشور ایران هم از این قوانین کم ندارد و لازم است که وقتی با تولید کننده چینی به توافق رسیدید، پیش فاکتور معامله را از او بگیرید و در سامانه های مشخص شده در وزارت صمت درخواست محوز واردات بدهید. در این قسمت از فرآیند واردات از چین با سرمایه کم، باید کد HS کالا را هم پیدا کرده و هزینه مالیات و گمرک آن را نیز محاسبه کنید.

واردات از چین با سرمایه کم

در این مرحله برای اینکه بتوانید با هزینه پایین این مراحل قانونی را پشت سر بگذارید، می توانید با حضور به موقع در اداره گمرک هرچه سریعتر بار خود را ترخیص کنید و مبلغ کمتری برای خدمات این سازمان پرداخت کنید. توجه داشته باشید که بعضی از کالاهای خاص برای ورود به ایران شامل مالیات بیشتری می شوند و برای محکم کاری می توانید قبل از پیدا کردن تولید کننده، میزان مالیات کالا را در ایران بررسی کنید تا وقتتان تلف نشود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>