اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات

شما به عنوان وارد کننده باید قبل از خرید محصول، راجع به بازار آن در ایران تحقیق کنید و بعد از اینکه مطمئن شدید کالایی که قصد وارد کردن آن را دارید در ایران مشتری دارد و بار روی دستتان نمی ماند، سراغ فروشنده های مناسب برای معامله بروید.

در این مرحله شما می توانید هم به صورت حضوری به کشور مد نظرتان بروید و با ملاقات رو در رو با فروشنده های مختلف، با آنها بر سر قیمت و کیفیت محصول چانه زنی کنید و علاوه بر آن می توانید از روش رایج تری استفاده کنید که در آن فقط به وسیله اینترنت با انواع تامین کنندگان در سرتاسر دنیا ارتباط برقرار می کنید و از آنها کاتالوگ محصولاتشان را می خواهید و با دریافت سمپل کالا، از کیفیت آن آگاه شده و با طرف فروشنده وارد مذاکره می شوید و معامله می کنید.

در روش دوم تحقیقات بازار از مراحل واردات کالا، شما با اینکه امکان درک حضوری فضای کار فروشنده را ندارید، اما دستتان باز است تا با انواع فروشنده ها در ارتباط باشید و شرایط، محصول و قیمت پیشنهادی آنها را با هم مقایسه کنید و در نهایت به بهترین گزینه سفارش کالا دهید.

ضمنا شما با ارتباط اینترنتی هزینه خیلی کمتری نسبت به ارتباط حضوری با فروشنده پرداخت می کنید. البته توجه داشته باشید که وقتی سفارشتان نهایی شد باید از فروشنده بخواهید که پرفرما را برای شما ارسال کند. پرفرما در واقع همان پیش فاکتور است که سندی برای شما محسوب شده و ثابت می کند شما بعد از پرداخت مبلغ، مالک بار هستید.

لازم است که در زمان معامله با طرف فروشنده بر سر شرایط ارسال بار نیز صحبت کنید و ضمن این که مشخص می کنید کدام طرف مسئول پرداخت هزینه بسته بندی است، راجع به نوع بسته بندی مناسب برای بارتان نیز مذاکره می کنید. در حقیقت بعضی از کالاها برای اینکه در طول مسیر انتقال دچار صدمه نشوند باید با موادی خاص بسته بندی شوند که ممکن است هزینه بر باشد.

شما در این مرحله از مراحل واردات کالا لازم است برای کسب مجوزهای قانونی در ایران اقدام کنید و کالای وارداتی خود را در سامانه مشخص شده در سایت وزارت صمت ثبت کرده و درخواست واردات کالا دهید. بعد از آن باید بار خود را بیمه کنید تا شرکت حمل و نقلی که می خواهید بارتان را به او بسپارید، با درخواست شما موافقت کند. خوب است بدانید که بیمه کردن بار علاوه براینکه از ایجاد ضرر و زیان های هنگفت جلوگیری می کند، هزینه زیادی هم از شما دریافت نمی کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>